Owl Post #31 + Swag giveaway :D

Hey! Bufnitele mele au fost putin absente in ultimul timp, iar cand s-au intors au fost cam timide. Din pacate, din cauza uraganului Sandy foarte multe pachete pe care le asteptam au fost amanate asa ca asteptarea va mai dura pana totul revine la normal. Pana una alta va prezint ce mai este nou in biblioteca mea acum si va las si un giveaway micut la sfarsit🙂

– De la Kate Kaynak am primit romanul ei „Minder”

– de pe okazii mi-am luat un roman tare drag mie pe care l-am cautat mult de tot „Fauritorul de franghii”

– pe blogul http://stepintoanewworld.wordpress.com/ am castigat „Povesti de dragoste la prima vedere”.

Stati! Nu plecati!

GIVEAWAY

Va plac semnele de carte prezentate in aceasta imagine? Vreti sa fie ale voastre alaturi de un postcard cu romanul „Sirens” de Janet Fox?

Daca raspunsul e da, atunci aveti timp pana maine la ora 20.00 sa imi lasati urmatoarele informatii:

– emailul vostru
– numele/adresa cu care ati dat follow blogului

pentru a castiga🙂

Castigatorul va fi ales cu random.org.


17 thoughts on “Owl Post #31 + Swag giveaway :D

Lasă un răspuns

