In plic #11 + OMG!!!

Uite ca au mai trecut ceva zile si au inceput sa imi vina si mie swag-urile acelea de care va povesteam. Sper ca de Sfantul Nicolae sa va pot prezenta un concurs ceva mai mare cu swag-uri. Deocamdata am primit semne de carte cu „Kissing Shakespeare” si „The Guardian’s Wildchild.” Nu sunt adorabile?

Si acum pe final pot spune doar…. AHHHHHH!

I must be insane!!! Urmeaza sa primesc undeva la 15 carti pentru recenzie.

Unde le pun??? :)) Ca sa nu mai vorbesc cand le citesc??? ( asta reusesc eu ca nu e asa greu sa ascunzi o carte sub banca😀 )

Astept sfaturi pentru depozitarea a 15 carti cand biblioteca e plina.


7 thoughts on “In plic #11 + OMG!!!

  1. Foarte tari semnele de carte😀 Se strang, se strang >:)
    Omg 15 carti =)) you have just hit the jackpot! E greu sa ma gandesc unde ai putea sa le depozitezi :)) Cred ca o sa incepi sa faci turnuri de carti prin casa => Fortareata Niaharei😀

  2. Pai da sunt adorabile, eu ma gandeam sa pui intr-o cutiie de pantofi cartile ;)) ..nu stiu unde ma vazut chestia asta si mi-a placut maxim ..la mine e si mai mare problema ..eu le pun sub masa , in birou, in dulapiorul de la oglinda , pe masa de pinde :)) motiv pt care ai mei sunt oblogati sa imi creeze o biblioteca ;))

Lasă un răspuns

