Owl Post #32: I’m an idiot

Sincer, cred ca neuronii mei s-au pierdut undeva pe drum, altfel mi-ar fi zis de 1000 de ori pana acum „NU MAI AI UNDE SA PUI ALTE CARTI!”. Da, multumesc, realizarea aceasta a venit numai cand au ajuns cartile. Oooof, weekend-ul viitor mai e si Gaudeamus ( Casual Vacancy will be mine at last *cough**cough* ). Oricum, am o groaza de carti sa va arat astazi, saracele mele bufnite s-au spetit aducandu-le😀 Plus, voi anunta un concurs fulger care incepe la ora 20:)).

– Academia Vampirilor 2-4
– Cronicile dupa Ellimist – pentru concurs
– Oksa Pollock vol 2
– Tempted ( Casa Noptii )

– The Verneys de Adrian Tinniswood
– Insurgent de Veronica Roth
– Silence de Becca Fitzpatrick
– Bestia de Alex Finn ( luate de pe http://caaarti.wordpress.com/ )

– Din strainatate am primit Being Human de Patricia Lynne si The Secret History of the Pink Carnation de Lauren Willig


11 thoughts on “Owl Post #32: I’m an idiot

  1. Eu nu aş renunţa la ediţia hardcover a seriei Academia Vampirilor sub nici o formă, mai ales că e posibil ca ediţia de chioşc să nu fie „lipită” chiar bine.. Mi se pare că arată destul de bine cărţile în format hardcover🙂.
    Insurgent ar trebui să primesc şi eu zilele acestea sau poate după Gaudeamus, depinde când trimit coletele cei de la Leda.
    Bestia am citit-o anul trecut şi mi-a placut, mai ales dacă ai chef de o carte „romantică”😉. Îmi amintesc că am vazut şi filmul după ce am citit cartea şi am fost dezamăgită puţin (de film).

  2. Si eu am Academia in forma hardcover ,dar ma intreb cum de nu ai optat pentru editia paperback ce e impreuna cu revista , mult mai mica si mai buna pentru lipsa de spatiu :)?

    1. Am luat-o la „mana a doua cum ar veni”, nu de la librarie asa ca am iesit mai ieftin decat daca as fi luat editia de chiosc care e in doua parti/volum. Au fost considerente financiare😀

  3. Woah… Ce frumoase sunt… ;)) Chiar daca nu mai ai loc in biblioteca, sa le citesti cu placere.😀 Sigur gasesti loc pentru asa bunatati.😀

Lasă un răspuns

