Recenzie: Hex sau Puterea Farmecelor

Elevă nouă.

Şcoală nouă.

Aceleaşi belele.

Lily Parker este o elevă nouă la Şcoala de Fete Sfânta Sofia, dar deja a aflat că magia este cel mai bun prieten pe care-l poate avea o fată… sau cel mai periculos duşman! De aceea, Lily trebuie să înveţe cum să-şi controleze noile capacităţi paranormale – şi asta pe lângă complicatele relaţii cu cei care conduc şcoala, cu simpaticul coleg Jason, care ascunde un mare secret de vârcolac, şi lupta pe care o duce alături de cea mai bună prietenă a ei, Scout, înfruntând palpitanta viaţă de noapte a oraşului Chicago – inclusiv pe misterioşii Secerători.

Dar, curând, Lily este invitată la o întâlnire secretă cu Sebastian – un tip hot, care se oferă s-o ajute să-şi stăpânească magia ce îi curge prin vine. Însă atenţie, el este un Secerător, iar Lily intră într-un joc periculos. Se pare că graniţa dintre bine şi rău nu este întotdeauna prea clară…

Citate: “So that you don’t forget the world isn’t black or white,” he said. „It’s grey and someone tells you otherwise, they’re lying”.”

Parerea mea: Ce naiba s-a intamplat cu cartea aceasta?! Nu exista destule cuvinte prin care sa imi exprim frustrarea ca o serie cu atata potential s-a dus pe apa sambetei prin acest volum doi absolut oribil. Nu prea cred ca volumul 3 va putea sa remedieze situatia asta!

Nici nu stiu ce as putea spune in aceasta recenzie! Nici macar nu merita o recenzie aceasta carte din punctul meu de vedere! Nu s-a intamplat nimic… a fost doar un amalgam de monotonie, lipsa de actiune, informatii inutile, vampiri patetici numiti Nicu ( what the hell was with that??? ), prezentari ale cursurilor de la scoala si situatii absurde. Romance-ul dintre Lily si Jason a fost patetic, prietenia protagonistei cu Scot a fost fortata, iar singurele momente mai interesante erau cand aparea Sebastian si fura scena ( vreo 10 pagini maxim din 350 ). Limbajul folosit a fost exagerat, personajele se comportau ca si cand nivelul lor de maturitate a scazut dramatic, nu aflam nimic de Daniel Sterling ( heeellooo, Sterling? Ar trebui sa fie important daca are numele acesta! ), iar singurii Seceratori care apar sunt o majoreta si o cantareata la cornul francez. *rolls eyes*

Nota mea: 1.5-2/5 ( total waste of time )


9 thoughts on “Recenzie: Hex sau Puterea Farmecelor

  1. Uh… ce bine ca nu mi-am cumparat seria. De cand am citit descrierea primului volum am avut senzatia ca nu se merita, se pare ca am intuit bine.

  2. :))))))) Oh, so that’s what you meant! Cred ca nu ma asteptam la asa o intensitate a impresiilor! Pana acum, sunt singura careia primul volum i s-a parut mai prost ca acesta, am mai vazut ieri o recenzie la fe de furioasa ca a ta. Abia astept sa mai apara si altele sa vad daca se schimba ceva.

    1. E cea mai mica nota care am dat-o pe blog. Pana si seria Twilight a primit trei stele de la mine ( pentru efort si ultima parte din Breaking Dawn). Aici nu am gasit aproape nimic bun.

Lasă un răspuns

