Intrebare pentru voi: Ce va place sau displace la iarna?

Uitati ca toamna mai are putin si se duce, lasand loc iernii🙂 Imi place iarna pentru ca vine Craciunul, Anul Nou, vacanta, pentru ca ninge si pentru cateva clipe pare ca exista magie si in lumea noastra, pentru ca pot schia si patina, pentru ca incep Campionatele Europene si Mondiale de patinaj artistic si am ce vedea la televizor, etc. Pe de alta parte se face frig, in facultate atmosfera devine tot mai rece, iar gheata este un dusman de moarte al meu, deoarece sunt foarte impiedicata. Sunt curioasa voi ce parere aveti despre iarna…

Ce va place/displace la iarna?


3 thoughts on “Intrebare pentru voi: Ce va place sau displace la iarna?

  1. O sa sune ciudat, dar eu pur si simplu iubesc iarna! De la primul fulg de zapada, pana la luminite, beculete, brazi impodobiti, miros de portocale(fiecare poate continua lista:D), de la caldura colindelor si caldura pe care mi-o aduc in suflet, pana la omul de zapada pe care pana il faci ingheti putin:D Plus vacanta, patinatul(poate iarna asta invat si eu sa patinez ca lumea:))), filmele de Craciun si TOT restul(sigur am uitat ceva)! Pentru mine iarna e ca o poveste pe care o tot auzi si chiar daca e aceeasi nunatele se schimba si nu te plicitsesti niciodata. But that’s just my opinion:)
    P.S:Asta nu inseamna ca celelalte anotimpuri nu sunt frumoase.

  2. E frumoasa iarna, ca fiecare anotimp in parte! Imi place ca in aceasta perioada este Craciunul, care cred ca este preferatul meu😀 dar si vacanta cea mult visata. Imi place cand ninge linistit, chiar daca e mai frig afara. Nici mie nu imi place ghetusul si toate cele pentru ca trebuie sa merg cu 0 km la ora ca sa ma asigur ca nu cad :))

  3. anotimpul meu preferat e toamna, dar si iarna are parti bune si rele. imi place sa fie zapada de Craciun, dar in rest nu… e super super frig. :-s.
    :*

Lasă un răspuns

