Movie review: Breaking Dawn part 2

Oameni buni daca nu vreti sa aflati ca „Ala negru de respira greu era ta-su, mah!” atunci va sfatuiesc sa nu cititi aceasta recenzie intrucat va avea spoilere.

Buuun! Va anunt cu surle si trambite ca am vazut si eu Breaking Dawn part 2 ( soc nu?). Am ales sa vad filmul intrucat mi-a placut ultima parte din carte si am vrut sa vad daca ecranizarea a fost buna sau nu. Ei bine, surprise, surprise, chiar mi-a placut destul de mult si am avut parte de niste surprize placute vizionand acest film.

Actorii: Aici consider eu ca este problema in aceasta franciza. Sincera sa fiu mi-a placut oarecum de Robert Pattison in Harry Potter 4 unde l-a jucat pe Cedric. In aceasta saga insa mi se pare ca atat el, cat si Kristen Stewart nu au pic de pasiune, sunt tot timpul plati, unidimensionali. Pur si simplu nu stiu sa transmita sentimentele atat timp cat joaca impreuna intr-un cadru. Cu toate aceastea, am observat ca atunci cand interactioneaza cu alte „personaje” reusesc sa transmita mai bine emotiile si sentimentele de moment. Mi-au placut la nebunie toti vampirii adunati de Carlisle si actorii care i-au jucat. Sincera sa fiu, de abia astept sa il vad pe cel care l-a jucat pe Garrett in rolul lui Thranduil in Hobbitul. Nu pot pricepe, insa, de ce vampirii romani aveau accent ruses :)) – cel putin asa mi s-a parut mie.

Background-ul: Mi-a placut cum au facut settingul de iarna si locul unde Volturii s-au intalnit cu cei din clanul Cullen si martorii lor. A fost frumos peisajul….

Muzica: Pas! Nu m-a impresionat deloc.

Actiunea: Am impresii mixte in privinta actiunii. Pe alocuri mi s-a parut ca taraganeaza, iar pe alocuri as fi vrut sa vad mai mult. Poate daca filmul ar fi fost putin mai mult as fi putut vedea mai multa interactiune intre vampirii adunati ca martori. Mai multe scene cu Garrett ar fi fost grozave! Alistair nu m-a impresionat, sincer mi-l imaginam oarecum altfel cand am citit cartea si mi s-a parut oarecum inutil. Mi-a placut, insa, mult cum isi etala Benjamin puterile.

Finalul: Ei bine, finalul chiar mi-a placut si m-a luat prin surprindere. Nu ma asteptam ca viziunea lui Alice sa se materializeze pe ecran si chiar la un moment dat nu mai intelegeam ce naiba se intampla. Dinamica din acele momente a fost superba, iar Dakota Fanning a jucat o Jane foarte pissed off😀 Aro, Caius si Marcus mi s-au parut, insa, patetici. Nu stiu ce si cum se presupune ca ar fi trebuit sa joace, insa totul a parut un simulacru de actorie pentru mine. Marcus cel putin parea perpetuu constipat, iar Aro parea ca si cand era drogat. Mare dezamagire!

Concluzie: Bun, dar se putea si mai bine.

7 thoughts on “Movie review: Breaking Dawn part 2

1. Am văzut şi eu aseară filmul. Cum spuneai … bun, dar se putea şi mai bun. Şi da, cea mai bună parte a filmului a fost viziunea lui Alice cu posibila luptă dintre Volturi şi aliaţii familiei Cullen. Nu-mi pare rău că l-am văzut, a fost oarecum interesant totuşi. Citisem cartea şi tot nu mi-am dat seama că era viziunea lui Alice până la sfârşitul acesteia :))