Gaudeamus -_-

Poate sunt eu mai mofturoasa de felul meu si am mai multe pretentii, insa Gaudeamus de anul acesta m-a dezamagit rau de tot. Ma asteptam sa gasesc oferte senzationale cum au fost la Salonul de Carte si Presa Amplus, insa aici nu a fost asa. Poate nu m-am uitat eu cu destula atentie – aglomeratia m-a innebunit repede – insa am avut impresia ca marile edituri precum Rao, Humanitas sau Leda nu s-au obosit prea tare. Rao a avut acea oferta senzationala online, ca urmare la targ reducerile au fost destul de mici. Pana la urma m-am ales din tot targul cu ciocolata traditionala cumparata de la standurile cu produse traditionale de afara si cu „Manual de scriere creativa” de Nina Munteanu.

Voi ati fost la targ? Cum vi s-a parut?


12 thoughts on “Gaudeamus -_-

  1. Of, ce trist e cand aud astfel de pareri😦 Tin minte ca si eu fusesem asta vara la Kilipirim si tot asa imi lasae un gol in suflet. Chiar daca imi cumparasem eu niste carticele, de pe net ar fi iesit mai ieftine cu atatea promotii care tot au loc.
    Sa speram ca pe viitor vom avea parte si de targuri de carte mai substantiale dpdv al reducerilor.

  2. nebuneala.aglomeratie,nu am apucat sa ma uit pe indelete.oricum am luat 12 carti la preturi f mici si sunt super multumita.ai idee cand se va mai organiza?barem sa ma apuc sa strang bani din timp.nu mai vreau sa ma duc la 50 lei pt carti restul pt benzina,parcare,intrare,etc.

    1. Din cate stiu eu, urmatorul targ este Salonul de carte si presa AMPLUS ( care s-a tinut anul acesta la Muzeul de Istorie ), undeva la inceputul lui martie, apoi Kilipirim si Bookfest in mai.

      1. Tot in Bucuresti, AMPLUS a fost la Muzeul de Istorie si Kilipirim la Sala Dalles. Parca in mai si la inceputul lui noiembrie are loc Kilipirim.

  3. EU nu am reusit sa ajung, dar au fost niste prietene si mi-au spus ca au fost foarte scumpe cartile si ca se asteptau la mai multe reduceri. Am rugat-o sa-mi ia si mie 2 carti pentru ca ma asteptam sa fie reduceri foarte mari, dar am realizat ca de pe net mi-as fi putut lua aceleasi carti, cu 10-15 lei mai ieftine.

  4. Eu am fost, insa trebuie sa spun ca am fost de departe mult mai incantata de promotiile de pe net, ma bucur ca nu am luat prea multe de la targ. In schimb, mi-am luat si eu de afara placinta si ciocolata, asa ca nu regret ca am mers ^^^

    1. Hihi eu sptamana trecuta mi-am luat o carte de la Deva:D Stau in Orastie si aici este o singura librarie care se respecta cat de cat, deci esti putin mai norocoasa decat mine. Cat despre Gaudeamus, abia astept sa intru si eu in multimea aia de oameni si carti si sa ma simt ca acasa. Anul viitor poate…si sper sa nu ma dezamageasca.

Lasă un răspuns

