Ouch X_X

Curand, cam asa va arata camera mea🙂 Veti putea la TV cum de la etajul unul al unui bloc din Bucuresti curge un rau de carti, iar eu probabil voi cadea odata cu ele :)) Nu stiu ce o fi fost in mintea mea sa comand atatea carti de Black Friday, dar ce pot spune, reducerile m-au atins la corazon. Pe cat de dezamagitor a fost Gaudeamus, pe atat de mult mi-au placut reducerile online🙂 Vestea buna este ca in curand voi primi un nou corp de biblioteca asa ca nu vor mai sta saracele carti pe masa🙂

Pot spune sincer ca am comandat de pe toate site-urile posibile aproape. Astept comenzi de cate 2-3 carti de pe elefant, libris, raobooks si litera :)) O parte din cartile care vor veni, si cele de care sunt cel mai incantata sunt.


5 thoughts on “Ouch X_X

  1. Si eu sunt curioasa cum e Fratia lupilor😀 Tot la tine pe blog o descoperisem si ma intrebam cum o fi.
    Wow :)) Cate carti ai de asteptat! Cred ca noul corp de biblioteca o sa se umple din prima zi :))/
    Cartile Lisei See le am si eu insa nu am apucat sa citesc decat Floare-de-Zapada😀 Este foarte frumoasa!
    Pe Gradina Uitata pusesem si eu ochii. Cand iti vine toate cartile sa le faci o poza :)) Sunt curioasa cat de mare va fi turnul de carti!

  2. Cronicile din Tinuturi Intunecate mi s-au parut interesante de fiecare data cand citeam despre ele. Ciudat e ca atunci cand aveam bani, nu-mi trecea prin cap ca ar exista seria asta:D:))

Lasă un răspuns

