Owl Post #33: Avalansa de carti :)

Hey! Acum, la aproape o saptamana dupa Black Friday mi-au venit jumatate din cartile comandate cu ocazia aceea. De asemenea au mai venit si o serie de carti in engleza asa ca am ce sa va arat🙂 [ bietele mele bufnite🙂 ]

– In cadrul YAmazing Race am castigat Cracked de K.M.Walton

Pentru recenzie am primit:

– Bone Dressing de Michelle I. Brooks
– Easy de Tammara Webber
– The Sultan of Monte Cristo de Holy Ghost Writer
– That Girl started her own country de Holy Ghost Writer

De la Rao am luat:
– Lucas de Kevin Brooks
– Fratia Lupilor de Michelle Paver
– Spiritul Calator de Michelle Paver
– Poirot Investigheaza de Agatha Christie

De pe elefant am luat:
– Vioara de la Auschwitz de Maria Angels Anglada
– Floare de zapada si evantaiul secret de Lisa See
– Concert in memoria unui inger de Erich Emmanuel Schmitt


11 thoughts on “Owl Post #33: Avalansa de carti :)

  1. Omg =)) And so it begins(sau continues mai bine zis!)!!! Cred ca o sa se rupa plafonul vecinului de dedesubtul tau si o sa ninga cu carti de Craciun :)))
    Ce bine arata toate😡 ~~ Vreau si eu sa testez… multe din ele😀.
    Saracele bufnite. Hraneste-le bine in perioada asta😀 Pune-le vitamine in mancare.

Lasă un răspuns

