Owl Post #34 si In plic #14

Nu aveam de gand sa postez atat de devreme, insa am avut parte de o surpriza foarte mare pe care mi-au adus-o bufnitele *cough* postasul *cough* la usa asa ca am zis sa v-o arat si voua. Poate va intrebati de ce? Ei bine, pentru ca dupa aceasta postare urmeaza un concurs cu swag-uri pentru voi😀 Yep, it’s finally here!

2012-12-04 19.54.49

– Am primit cartea Somber Island cu o MULTIME de swag-uri. Nu arata absolut genial? Din pacate cuponul acela pentru giveaway-ul de Halloween nu mai poate fi folosit pentru ca s-a terminat pe 30 noiembrie concursul, insa arata dragut si il voi pune la giveaway daca vreti🙂

– Capsulele cu sange aparent sunt ceva dulciuri, insa mi-a fost frica sa incerc😀 Poate sunteti voi mai curajosi🙂2012-12-04 19.55.03

– Aceasta este semnatura din interiorul cartii😀 Pare foarte interesant subiectul asa ca trebuie sa o citesc cat de curand ( si mormanul tot creste😀 ).

2012-12-03 20.37.01

– Dupa cum va ziceam am primit si Trinity ( care din motive necunoscute mie apare cu capul in jos pe wordpress ) si o vedere foarte draguta de la autoare🙂


10 thoughts on “Owl Post #34 si In plic #14

  1. Foarte tare pachetul😀 Ce capsule cu dulciuri ciudate :)) Faci experimente pe noi!!!! Te tinem minte! :-w
    Mai vazusem o imagine invartita si nu inteleg de ce apare eroarea asta 8-} Ne sucim nitel gatul :)) Arata bine cartea Trinity😀

Lasă un răspuns

