Owl Post #35

Mi-a venit si coletul de la Libris ( minus o carte din pacate, pe care nu o mai aveau in stoc si anume „Oracolul din Stambul”). Coletul de la Litera se lasa asteptat, dar oricum la ei dureaza tot timpul ceva mai mult pana ajunge🙂 Ca urmare, am zis sa va arat turnuletele mele de carti ( astazi era defapt ziua in care am vrut initial sa postez Owl Post-ul, insa am despartit aceasta postare in doua pentru a face concursul cu swag-uri).

2012-12-08 11.21.52

Pachetul de la Libris care contine:

– Curtezana de Diane Haeger ( mamaaa de cand vroiam cartea aceasta )
– Cartea Viitorului de Cecilia Ahern
– Gradina Uitata de Kate Morton
– Dragostea Florii De Bujor de Lisa See

2012-12-08 11.18.51

– De pe bookdepository mi-am luat The Replacement ( iubesc coperta, pur si simplu o iubesc )

– Din strainatate am primit The Mermaid Collector de Erika Marks si The Winter Palace de Eva Stachniak.

2012-12-08 11.19.16

Voi ce ati mai primit saptamana aceasta?


17 thoughts on “Owl Post #35

  1. Sper ca nu te superi ca te intreb. Dar nu am pe cine, Mi-am facut si eu comanda de pe BookDepository si vroiam sa te intreb, ca tu ai mai facut comanda, unde vine coletul. Vine acasa, la posta, sau cum sa ma astept la el.

    1. Buna🙂 Coletul de la bookdepository vine de obicei intr-un plic asa ca daca te gaseste postasul acasa si il are la el, s-ar putea sa ti-l aduca direct la usa. Altfel, el vine la oficiul postal de unde ridici de obicei coletele.

      1. Da, de obicei lasa un aviz simplu. Insa, este bine cam la 7 4-5 zile de cand te-au anuntat cei de la bookdepo pe net ca ti-au trimis cartile sa te duci tu sa verifici just in case. Cartile din strainatate sunt tinute 1 luna la posta.

  2. Felicitari pentru achizitii // carti primite😀 Deci, deja imi imaginez cum o sa arate casa ta daca o tii asa cativa ani =)) Un rau de carti :> Masa din carti, pat din carti😕 canapea din carti :)) cada nu iti faci ca strici cartile :)))
    Chiar arata bine The Replacement @-) Sunt curioasa cum e😀

    1. Sa stii ca le tin intr-un oarecare echilibru🙂 Cand se aduna mai vand din ele, asa ca numarul lor este mai mult sau mai putin constant. Nu stiu ce voi face cu cele in engleza ca pe acelea nu ma indur sa le vand. Imi strica socotelile😀 Despre, The Replacement am auzit foarte multe lucruri bune si eu sunt curioasa cum e.

Lasă un răspuns

