Movie Review: Snow White and the Huntsman

Snow White and the Huntsman Poster

NU PREA SUNT SPOILERE, DOAR PE ICI PE COLO, CATEVA MICUTE!!!

In the epic action-adventure Snow White and the Huntsman, Kristen Stewart plays the only person in the land fairer than the evil queen (Charlize Theron) out to destroy her. But what the wicked ruler never imagined is that the young woman threatening her reign has been training in the art of war with a huntsman (Chris Hemsworth) dispatched to kill her. Sam Claflin joins the cast as the prince long enchanted by Snow White’s beauty and power. ( SURSA: http://www.rottentomatoes.com/m/snow_white_and_the_huntsman/)

Desi Kristen Stewart nu este actrita mea preferata si de obicei evit filmele in care ea joaca, am inceput sa vizionez „Snow White and the Huntsman” pentru Sam Claflin, pe care chiar l-am placut in Pirates of the Caribbean 4. Vroiam sa vad daca s-a mai dezvoltat ca actor si speram sa imi dau seama daca voi fi dezamagita sau nu cand il voi vedea in Catching Fire jucand rolul lui Finnick Odair. Ei bine, Claflin nu m-a dat pe spate, dar nici nu m-a dezamagit pentru ca nu prea a avut timp sa faca niciunul dintre aceste lucruri: personajul sau a fost mult subdezvoltat si pe alocuri parea chiar redundant. Insa, ce impresia mi-a lasat filmul per total?

Actorii: Dupa cum spuneam, Claflin, desi a jucat un rol bun, a trebuit sa se chinuie cu un personaj care pe alocuri parea inutil, care nu avea un scop bine definit in poveste si care parea ca a fost adaugat doar pentru a avea si aici „faimosul” trio amoros gasit pretutindeni. Pe de alta parte, Chris Hemsworth, care a jucat rolul Vanatorului s-a ridicat la inaltimea asteptarilor si le-a si depasit facand sa straluceasca filmul prin simpla lui prezenta. Actorii care i-au jucat pe pitici, in special pe Muir, Beith si Gus au fost o prezenta foarte placuta in film si au adus o savoare aparte pe care nu o gasim in povestea clasica. Charlize Theron a jucat un personaj negativ puternic si crud, insa prezenta ei si a celorlalti nu a fost suficienta pentru a masca simplul fapt ca Kristen Stewart nu reusea sa portretizeze decat doua emotii de-a lungul filmului: frica si plictiseala. Orice ipostaza ar fi necesitat un pic de interactiune cu potentialele ei interese romantice a fost lipsite complet de chimie intre personaje.

Background: Mi-a placut foarte mult cum a fost creata lumea si trecerea de la iarna la vara si de la vara la iarna ( ii aduce cuiva aminte chestia asta de Narnia oare? ). Sanctuarul zanelor a fost bine redat, desi s-a exagerat putin cu efectele vizuale. Ce mi-a placut cel mai mult a fost orasul de pe rau. Mi s-a parut ca a avut cea mai puternica simbolistica.

Muzica: Aici filmul primeste puncte in plus pentru doua melodii care mi-au placut foarte mult: „Breath of Life” ( incercati si cover-ul lui Karliene daca v-a placut originalul ) si Gone.

Actiunea: Actiunea a avut plusuri si minusuri, parti pe care le-am adorat si parti pe care le-am detestat. La capitolul actiunea  filmul mai castiga din terenul pierdut la capitolul romance si reuseste sa te tina destul de bine pe jar in anumite momente. Altele, insa, dau rateu.

Finalul: Previzibil ( in contextul filmului ), dar foarte frumos. Chiar mi-a placut!

Concluzie: De vizionat in serile reci de iarna cand nu aveti altceva mai bun de facut.


6 thoughts on “Movie Review: Snow White and the Huntsman

  1. EU mă întreb ce e aşa previzibil la final, că pe mine tocmai ăla m-a impresioant.
    Adică, mna … e Albă ca zăpada filmul. Ce să cer mai mult de la el? Dar în toate filmele, desenele, poveştile cu Ală ca zăpada, respectiva pleacă cu un prinţ în regatul lui, de regatul ei alegându-se praful.
    Aici, spre surprinderea mea, pe-asta o trezeşte vânătorul, nu cine ştie ce prinţ şi apoi nebuna pleacă să-şi recupereze regatul, în loc să uite de regatul ei din iubire pt vreun prinţ

    1. Vroiam sa spun ca e previzibil in contextul filmului, nu al povestii😀 Dupa tot parcursul ei din film, era oarecum logic ca avea sa se intample tot ce s-a intamplat in final, insa mi-a placut mult toata actiunea. Desi speech-ul ei de la final a fost groaznic din punctul meu de vedere :))

Lasă un răspuns

