TV Series Review: Once Upon a Time

Poster: Once Upon a Time

NU SUNT SPOILERE🙂 VOI DIVULGA MAXIM CE SE POATE VEDEA IN TRAILER.

„Once Upon a Time vine din partea producătorilor executivi ai serialului Lost –  Adam Horowitz şi Edward Kitsis – şi ne prezintă o imagine nouă şi îndrăzneaţă a unei lumi în care basmele şi viaţa modernă, de zi cu zi, sunt pe cale să se contopească.

Emma Swan ştie cum să îşi poarte singură de grijă. Ea are 28 de ani şi se ocupă de strângerea obligaţiunilor de cauţiune şi a trăit pe cont propriu încă de mic copil, fiind abandonată de părinţi la naştere. Dar când fiul său pe care l-a dat spre adoptie o găseşte, totul începe să se schimbe. Henry are acum 10 ani şi are nevoie disperată de ajutorul Emmei. El crede că Emma vine defapt dintr-o lume paralelă şi că este fiica dispărută a Albei ca Zăpada şi a Prinţului. Potrivit cărţii sale de basme, ei au trimis-o departe pentru a o proteja de blestemul Reginei , care a capturat lumea basmelor pentru totdeauna, îngheţată în timp, şi i-a adus în lumea în reală, in Storybrooke, Maine.” ( Sursa )

~~~***~~~***~~~

Once Upon a Time

Incep prin a spune ca nu sunt fana infocata a serialelor. Desi, ca orice om, imi place sa le vizionez, nu sunt genul care sa astepte cu sufletul la gura urmatorul episod, genul care sa aiba grija sa nu piarda nicio secventa si care, indiferent de ce se intampla, cand este la televizor serialul preferat lasa orice pentru a se uita. Bineinteles, toate cele spuse mai devreme mi s-au intamplat si mie, insa doar cu 5 seriale: „Secretele de la Palat”, „Furtuna la Palat” ( seriale istorice coreene ), Urzeala Tronurilor ( banuiesc ca este logic ), Boys over Flowers ( serial romantic corean ) si Andromeda ( SCI-FI ). In rest, toate serialele mele au fost vizionate pe sarite, din 2 in 2, cu uitat pe wikipedia pentru a afla ce am pierdut. Insa, acum am fost captivata de un nou serial si anume „Once Upon a Time”! Desi este catalogat ca fantasy si family, serialul poate fi vazut cu usurinta de orice, indiferent de varsta.

Actorii: Trebuie sa recunosc ca am vazut primul episod datorita Emmei, care este jucata de actrita care apare in rolul lui Cameron in House M.D. Cum in House mi-a placut foarte mult de ea, am zis what the heck si am vizionat primul episod. Ei bine, de la primul episod, toti ceilalti actori te prind si te captiveaza. Lana Parilla joaca rolul Regine cea rea si ofera unul dintre cele mai badass personaje negative pe care le-am vazut in ultima vreme la televizor ( cei care au vazut Harry Potter sa se gandeasca la rolul genial jucat de Helena Boham Carter ca Bellatrix Lestrage – cam la fel de puternic este si personajul Lanei Parilla ). Jared S. Gilmore, baiatul care il joaca pe Henry, este extrem de credibil in rolul sau si ii face si pe cei care vizioneaza, nu numai pe Emma sa „creada”. Snow White si Prince Charming aduc ceva nou si autentic in poveste, nefiind la fel cum i-am imagina in clasicele povesti de care am auzit toti. Cat despre Rumplestiltskin… ei bine, cu siguranta povestea sa ii va surprinde pe multi.

Background-ul: Brilliant! Trecerea de la Fairytale Land la Storybrooke, Maine, se face cu foarte  multa maiestrie, usor, fluid, neparand ca cele doua sunt concepte diferite care nu se intrepatrund niciodata. Peisajele sunt foarte frumoase in cazul ambelor locatii, iar Fairytale Land arata asa cum te-ai astepta sa arate un univers de poveste. Cei care au creat serialul primesc puncte in plus pentru imaginatia de care au dat dovada pentru a face setting-ul fiecarei povesti unic.

Muzica: Nu prea sare in evidenta. Este o melodie draguta la inceputul si finalul episoadelor, dar cam atat. Insa, Karliene de pe youtube a facut un theme song foarte frumos pentru acest serial. Voi lasa un video mai jos.

Actiunea: Oh, DA! Este doldora de actiune! In timp ce in Maine actiunea se petrece la nivelul lumii reale, cu serifi, spargeri, tribunale, rapiri si procese, in lumea povestilor ne este prezentat background-ul personajelor si pasii care i-au facut pe fiecare din ei sa ajunga unde au ajuns. Nu va spun mai mult pentru ca sincer, va recomad sa vedeti serialul.

Finalul: What ending? Este ongoing serialul si chiar sper sa nu se termine prea curand. Este foarte, foarte frumos! Personal ma pregatesc acum sa vizionez episoadele care au aparut din sezonul 2.

Concluzie: Un MUST SEE daca iti place sa urmaresti seriale!

Once Upon a Time

7 thoughts on “TV Series Review: Once Upon a Time

1. Vai, de când mi-am zis că încep să-l vizionez… Dar m-am luat cu alt serial! Pff, şi am o listă aşa de lungă😦. Mulţi mi-au recomandat serialul…
    Foarte frumoasă recenzia. Ai punctat tot ce era de punctat la un serial🙂.

2. Bine atise punctele de mai sus de tine😀 Chiar merita vazut serialul. Este ceva nou si extrem de placut care mereu te lasa in suspans. Personajele si actorii sunt super, super, super! Abia astept sa mai apara episoade. Daca s-ar putea, toate odata :))