Owl Post #36

Hey! Acum, la doua saptamani si ceva dupa Black Friday mi-au venit in sfarsit ultimele carti comandate cu ocazia aceea, cele de la editura Litera. De asemenea au mai venit si o serie de carti in engleza, dar din fericire sunt destul de putine. Sincer, nu cred ca as fi avut unde sa le mai pun.

2012-12-14 20.30.00

– Cartea Pierduta a Vrajitoarelor de Deborah Harkness

– Albastru de safir de Kerstin Gier

2012-12-14 20.27.13

Nu am nici cea mai vaga idee de ce sunt pe dos din nou -_-

– Shrouded Secrets si The Shadow Harvest de Joel T. McGrath

– Ashes of Twilight de Kassy Tayler

– Wither (My Chemical Garden #1 ) de Lauren DeStefano

Voi ce ati mai adaugat in biblioteca?


7 thoughts on “Owl Post #36

  1. Ce bine arata Cartea pierduta a vrajitoarelor si Ashes of Twilight!!! Vrusesem sa fac si eu rost de cea din urma mai demult insa mai astept fonduri presupun si timp pentru citit :))
    Lectura placuta!
    Eu am mai adaugat doar Despartirea de Aubrey Clark si cartea Shackled castigata la concursul tau😀

Lasă un răspuns

