In plic #15 si Owl Post #37

Stiti voi melodia aceea fluierata de gaitele zeflemitoare in Hunger Games? Ei bine cam asa fluier si eu prin casa acum cand bruma de luciditate care mi-a ramas ma ia la rost din cauze care se numesc „carti noi” si „owl post”. Sincer, e Craciunul aproape, nu am putut rezista. Recunosc in mod cinstit! As face probabil echipa foarte buna cu „The Mad Hatter” la capitolul nebunie😉. Asadar, sa o luam pe rand! ( nu prea am multe poze acum, pentru ca am niste probleme cu camera de la telefon asa ca am folosit imagini de pe net )

mycollage (1)

– de pe caaarti.wordpress.com am luat Instrumente Mortale vol 1-3

– Mi-am mai luat „Femeia in negru” de Susan Hill si  A doua luna plina de Kelley Armstrong

2012-12-22 14.14.03

– Pe goodreads am castigat Isabella Rockwell’s war semnata ( care a venit alaturi de cartea postala din imagine )

Si, si, si de la Simona am primit un cadou foarte dragut! ( semnul cu evobooks e de la Evolio )

2012-12-22 14.16.36


10 thoughts on “In plic #15 si Owl Post #37

  1. Yey! Ma speriasem ca nebunia Niaharei a disparut insa este tot prezenta !!!😀 Cate carti =)) Sunt curioasa ce iti rezerva 2013! Daca nu a venit sfarsitul lumii macar sa nu fie sfarsitul teancurilor de carti :>
    Ma bucur ca a ajuns plicul😀 >:D<

Lasă un răspuns

