Liebster Award

Am primit o serie de lepse si nominalizari in ultimele zile si cum m-am luat cu sarbatorile si Craciunul am uitat complet de ele. Ca urmare acum vreau sa multumesc tuturor celor care mi le-au dat si sa le bag putin in seama.

  • Spune 11 lucruri despre tine
  • Răspunde la întrebările adresate de cel care te-a nominalizat
  • Nominalizează 11 persoane (+link) care să realizeze această leapșă si anunta-i
  • Formulează un set nou de 11 întrebări pentru cei pe care îi nominalizezi

Primit de la : http://imaginationfactoryy.wordpress.com/2012/12/23/liebster-awar/, http://secretelecartilor.blogspot.ro/2012/12/liebster-award.html, http://whispersatmoonlight.wordpress.com/2012/12/23/libster-award/ si http://fallinginlovewithbooks.wordpress.com/2012/12/24/liebster-award/. Thankies!!!

11 lucruri despre mine

  • Am 1,57 m deci nu pot ajunge la majoriteatea lucrurilor aflate pe sifonier 
  • Iubesc inghetata de lamaie
  • Am o pisica portocalie
  • Consider ca Tolkien este unul dintre cei mai mari autori din literatura universala
  • Imi plac jocurile fantasy RP
  • Astept cu nerabdare Dragon Age 3
  • Imi doresc sa invat rusa
  • Vorbesc fluent engleza
  • Iubesc culoarea mov
  • Am mai multe carti decat am loc sa pun
  • Ziua perfecta incepe cu o cutie de pepsi

Intrebarile

http://fallinginlovewithbooks.wordpress.com/2012/12/24/liebster-award/

1. 3 dorinte pentru Noul An?

Oh, imi doresc multe lucruri… hmm, sa apara mai repede Hobbitul 2, sa imi cumpar o biblioteca mai mare si sa-mi termin de scris cartea.

2. Autorul preferat?

Sunt multi: J.R.R.Tolkien, J.K.Rowling, Jane Austen, Alexandre Dumas, Marc Levy etc.

3. Ce ti-ai dori sa primesti de Craciun?

Ce mi-am dorit voi si primi cand ajunge la posta: The Lord of the Rings, the 50th Anniversary Edition

4. Regreti vreo decizie luata pana in prezent? Care?

Prefer sa nu ma gandesc la trecut😀

5. Enumera produsele cosmetice in lipsa carora, nu poti trai :) )

Nu prea am.

6. Daca ar fi fost sa traiesti intr-o alta era, ce anume ai alege?

Da alta lume nu merge? Hmmm, mi-ar placea sa vad cum era in Renastere, dar si perioada Victoriana.

7. In ce Casa de la Hogwarts te-ai incadra?

Slytherin all the way!😀

8. Enumera: 3 calitati si 3 defecte pe care le ai

Sunt visatoare, creativa si ambitioasa. Sunt incapatanata, ma enervez usor si nu am foarte multa rabdare.

9. Motto-ul tau in viata?

“Life is a storm, my young friend. You will bask in the sunlight one moment, be shattered on the rocks the next.”

10. Ce anume te-a motivat  sa infiintezi un blog?

A fost ideea unui coleg😀

11. Ce anume te-a facut sa imi urmaresti blogul?

Interviul cu Marissa Burt.

~~~***~~***~~~***~~~

http://imaginationfactoryy.wordpress.com/2012/12/23/liebster-awar/

1.Ce te face sa zambesti?

Nu tin minte decat pe moment🙂

2.Care este cartea ta preferata?

Araaa, sunt prea multe sa le insir aici😀

3.Vrei sa scrii o carte?

Da si am una in lucru. Se numeste „No Honor Among Thieves.”

4.Anotimpul favorit?

Toamna!

5.Serialul preferat?

Once Upon a Time

6.Descrie-te in 3 cuvinte.

Utterly and completely MAD🙂

7.Ti-e dor de copilarie?

De anumite aspecte din copilarie, dar nu de toate.

8.Cum iti imaginezi tu Craciunul perfect?

Alaturi de familie si cei dragi.

9.Ai auzit de serialul Nikita?

Dap.

10.Dar de cartea “Vraja fatala”?

Nope.

11.Iti place blogul meu?De ce?

Da, deoarece mi se pare un blog foarte vesel🙂

 

~~~***~~~***~~~***~~~

http://whispersatmoonlight.wordpress.com/2012/12/23/libster-award/

1.Care a fost prima carte citita?

Cavalerii Pardaillan de Michel Zevaco este prima de care imi aduc aminte.

2. Daca ai fi o creatura supranaturala, ce creatura ai fi?

Silvan Elf😀

3. Care e melodia ta preferata?

Am mai multe. Imi plac foarte mult melodiile celor de la Within Temptation.
4. Care e filmul tau preferat?

The Lord of the Rings: The Return of the King

5.Care e cartea ta preferata?

Raspunsul este mai sus.
6. Ai vrea sa fi scriitor/scriitoare?

Da!
7. Un moment in care ai fost cu adevarat fericita/fericita.

Au fost foarte multe!

8.Daca ai putea sa dai timpul inapoi, ai schimba ceva?

Depinde cat de mult as putea sa dau timpul inapoi, dar nu as schimba ceva ce am facut eu ci altii.

9.Ai vrea sa fi o vedeta?

Sub nicio forma.

10. Care e mancarea ta preferata?

Sarmale😀

11. Cine e idolul tau?

Chiar nu stiu🙂

~~~***~~~***~~~***~~~

http://secretelecartilor.blogspot.ro/2012/12/liebster-award.html

1. Care este anotimpul tău preferat?

Toamna!
2. Ce planetă ai alege să vizitezi dacă ar fi posibil şi de ce?

Cred ca Marte, deoarece m-a fascinat intotdeauna. Sau poate Saturn din cauza inelelor.

3. Care este filmul/filmele tale preferate? (filme, nu seriale)

Seria Lord of the Rings, Seria Harry Potter, seria Piratii din Caraibe etc.

4. Ce lucruri îţi aduc aminte de iarnă, Crăciun?

Mandarinele si scortisoara.

5. Ce îţi place să faci în timpul liber?

Sa citesc, sa dorm, sa ies in parc, sa visez cu ochii deschisi.

6. Cât timp crezi că vei continua să scrii pe blog?

Cat timp imi va face placere😀

7. Care este unul din planurile tale pentru 2013?

Sa-mi termin de scris cartea.

8. Ce crezi că îţi lipseşte în acest moment?

Un scop in viata.

9. Ce amintire din copilărie îţi vine în minte acum?

Prima data cand am fost la cinematograf.

10. Ai pleca definitiv din ţara noastră dacă ţi s-ar oferi posibilitatea? (doar tu, nu cu toată familia).

Nu.

11. Cum crezi ca va fi anul 2013?

La fel, probabil!

Deoarece leapsa circula de ceva vreme nu voi mai face si eu intrebari, deoarece banuiesc ca a ajuns deja la toata lumea.

 

 


2 thoughts on “Liebster Award

Lasă un răspuns

