Biblioteca mea X_X

Ouch! A venit un nou an si am spus ca e cazul sa fac un nou recensamant in biblioteca ( si la cererea lui krisszu sa pun si niste poze ). Ei bine, situatia nu este prea roz oameni buni! Am in felul urmator:

408 carti in afara colectiilor + 100 carti Adevarul verde + 12 carti Adevarul rosu

+ 20 carti Colectia Dumas + 4 carti colectia Sherlock Holmes + 56 carti Jules Verne

+ 12 ghiduri de calatorie + 28 carti Jurnalul National

= 640 carti

OUCH X_X!!!

Uitati si imagini cu biblioteca mea🙂 Colectiile nu apar in poze, deoarece sunt in biblioteca mare si e mai greu sa le pozez. Oricum cu un search pe google le puteti vedea pentru ca arata la fel in orice biblioteca.

Această prezentare necesită JavaScript.


32 thoughts on “Biblioteca mea X_X

  1. Estii fenomenala:| Am intrat pe taramnul celor fericiti! Aleluia!! Iti respect si admir biblioteca,sa ai parte la mai multe carti! P.S. Daca s-a dedus,m-am….INDRAGOSTIT de cartile tale,and you are my model.

  2. Wow cate carti ai strans!! Si mai ai atatia ani din viata ca sa strangi carti =))) imagineaza-ti cate camera o sa iti trebuiasca de acum in colo =)) si eu ma mir ca mai ai unde sa pui carti😡 voi numara si eu cate carti am probabil undeva la vara cand am timp de asta :))))
    Lectura placuta in continuare!!😀 Sa mai vedem cum o sa inoti si in 2013 printre carti =)))

      1. eu debea de un an m-am apucat de strans carti….de un an m-a prins pasiunea cu cartile si in ziua de astazi am aproape uum..100.Deci da acum inteleg cum de ai atat de multe.Oricum.WOW!

    1. Da, o am citit-o! Este GENIALA! Si continuarea este mai frumoasa ca primul volum. Este probabil seria mea preferata pe 2012. Imi place foarte mult pentru ca este extrem de originala si toate ideile folosite de autoare sunt imbinate asa de bine.

      1. Cartile mele stau in dulap, a trebuit sa scot un rand de haine ca sa le pun, dar dupa ce am aranjat frumos cartile, nu mai aveam unde sa pun hainele, e un cerc vicios (lol). Si eu am vazut cartea pe Book Depo si nu stiam daca sa-mi iau sau nu, pana la urma nu mi-am luat-o. Acum parca imi pare rau.

      2. Cartile care sunt pe doua rafturi cele mici Jane Austen, Vampirii Sudului etc. sunt defapt puse intr-o comoda mica al carei scop era sa tina haine initial😀 Numai ca am indesat hainele cum am putut in sifonier si am facut loc de carti.

      1. Multumesc mult de tot! Le tot strang de ceva vreme, unele sunt mai vechi, unele mai noi🙂 Imi place sa-mi fac biblioteca mea personala.

  3. OMG!!!!Vreau si eu atatea carti!!!!Bn-fantasy,thriller,paranormal,etc.
    Nu Jules Verne!!!Dar oricum,trebuie sa fii mandra…cred ca ai cheltuit o gramada!

Lasă un răspuns

