Owl Post #38 si In plic #16

 

Hey! Uitati si prima postare pe acest an ( se putea sa fie altceva decat un Owl Post? ) in care va voi arata ultimele mele achizitii pe anul 2012 si o serie de swag-uri foarte dragute. Cum cei de la Rao au fost mai mult decat darnici cu reducerile in ultima jumatate a lui decembrie, nu m-am putut abtine sa nu achizitionez niste titluri pe care le vroiam de ceva vreme.

2013-01-04 15.06.42

– Numere de Rachel Ward ( imi place mult ideea, deoarece imi aduce aminte de Shinigami eyes din Death Note. Sa vedem daca se va ridica la inaltimea asteptarilor romanul )

– 13 Comori de Michelle Harrison ( iubesc coperta )

– Devoratorul de suflete de Michelle Paver ( inca 2 volume si am toata seria )

– Nina si Misterul Notei a 8-a si Nina si ochiul secret al Atlantidei ( stiu ca sunt practic carti de „copii”, dar aveam volumele 1 si 3 si vroiam toata seria. Au trecut ani buni de cand am citit aceste carti si sunt curioasa cu ce ochi le-as privi acum )

2013-01-04 15.08.32

– Se putea sa nu fie imaginea pe dos? Possessed de Niki Valentine am primit-o de la autoare pentru recenzie.

– The Farm de Emily McKay am primit-o de la Sabrii la un schimb de carte

– The King’s Agent ( are si semnatura ) este tot de la autoarea pentru recenzie.

2013-01-04 15.10.46

premiul III

– Swag-uri castigate la concursuri pe blogurile: http://luckybooks12.wordpress.com/2012/12/05/concurs-de-mos-nicolae/, http://fantasy-readers.blogspot.ro/ si http://justfantasybooksadis.blogspot.ro/.

Siiii…. un cadou pe care l-am primit de Craciun si este absolut genial!

2013-01-04 15.12.08

– Semne de carte cu Legolas, Aragorn ( cu Anduril in mana ) si Severus Snape❤

Voi ce ati primit in timpul sarbatorilor?

 


9 thoughts on “Owl Post #38 si In plic #16

  1. Hohoho! Nici nu ma asteptam la altceva din partea ta >:) Inceput de an bun :> :> … Vreau si eu sa citesc „13 comori”. Coperta originala imi placea mult mai mult!😀 Sper ca nu e prea copilaroasa cartea in romana :-”
    Felicitari pentru carti si swag items *^^* ~~ Enjoy them >:)

  2. ok,e foarte ciudat , desi ma intreb unde le ti,ar fi dragut intr-o zi sa ne arati o poza cu biblioteca ta ..felicitri pentru noile achizitii sa le citesti si sa le stapanesti sanatoasa ..ai inceput anul bine

Lasă un răspuns

