Owl Post #39

Pfft, ce am mai intarziat cu postarile acestea! Voi incerca astazi si maine sa ajung la zi cu tot ce am de postat, lepse, recenzii etc. Incep cu un owl post ( nu se poate altcumva ) in care va voi prezenta ce am mai primit saptamanile acestea.

2013-01-11 19.28.23

– Din strainatate am primit trei carti dintr-o serie de Suzanne Jenkins: „Pam of Babylon”, „Don’t you forget about me” si „Dream Lover”

– Pe http://magiacartilor.wordpress.com/ am castigat „La jumatatea drumului spre mormant”

– De la anticariat am luat cele doua semne de carte 3D care sunt foarte cute😄

Siiii…. cea mai sweet chestie din lume! ( fanii Lord of the Rings or sa-mi inteleaga fericirea maxima – Lorien leaf clasp! )

2013-01-11 19.29.44


3 thoughts on “Owl Post #39

  1. Cartile sunt misto, dar bratara este alkfjjfnh,kjzghfdkluz🙂❤ Nu, nu-ti face griji, nu am sa vin sa ti-o fur cand dormi :)) Eu nu prea port bratari, dar stiu sa apreciez ceva frumos cand il vad🙂 Si semnul ala de carte cu craniu a la Pirates of the Caraibean este aweosme!❤

Lasă un răspuns

