Leapsa <3

Aceasta leapsa este de la Sabrii ( mai am una si de la roxtao, nu am uitat ^^ ). Am tot neglijat-o pana acum asa ca a venit vremea sa o completez si sa o trimit si eu mai departe. Sunt cinci intrebari la care trebuie sa raspund eu si apoi sa compun 5 intrebari pentur urmatoarele persoane.

Te-ai gandit vreodata cum ar fi sa te intalnesti cu iubitul tau (of course, din carti)?
Umm, daca ar fi sa intalnesc un personaj dintr-o carte banuies ca as ajunge in cartea respectiva. Ca urmare as fi mult prea ocupata sa ma bucur de tot ce ofera acel univers asa ca probabil as ignora bietul baiat😛
Te-ai gandit vreodata daca intr-adevar exista fantome?
Sincera sa fiu eu cred in ele. Chiar cred ca unele suflete mai au treaba pe pamant si raman blocate aici. Poate sunt eu mai zapacita,dar asta este.
Te-ai gandit vreodata la un vis suprem, unul pentru care vrei sa iti dedici viata?
Nu chiar, din pacate!
Te-ai gandit vreodata sa te sinucizi?
Nici poveste! Mi se pare o lasitate!
Te-ai gandit vreodata ca in fiecare secunda in care tu inspiri, probabil cineva de pe Pamant a murit?
Nu, dar m-am gandit ca in fiecare secunda pe care eu o inspir undeva cineva are un gand fericit si zambeste. Este ceva mult mai placut😄
Ok, si acum intrebarile mele.
1. Te-ai gandit vreodata daca exista viata in cosmos?
2. Te-ai gandit vreodata ce ai face daca ar exista magie in lume?
3. Te-ai gandit vreodata sa incerci sa iti depasesti limitele si sa faci ceva iesit din comun?
4. Te-ai gandit vreodata ce ar fi daca am fi cu totii nemuritori?
5. Te-ai gandit vreodata daca romanele fantasy pe care le citesti au vreun sambure de adevar?
Si acum leapsa merge mai departe la Simona ( secretele cartilor ), Roxana (fallinginlovewithbooks ) si Roxtao.

3 thoughts on “Leapsa <3

  1. Mersi pentru leapsa >:D< O vazusem acum mai multe zile insa nu am apucat sa mai raspund. *perioada ciudata de facultate mancatoare de timp*
    O voi face si eu zilele astea ^^ Inca o leapsa adaugata pe blog :))

  2. Nici o grija, si eu reusesc sa fac lepsele cu luni intregi intarziere, asa ca inteleg perfect!😀
    Ce ma bucur ca mi-ai plasat-o si mie pe asta, incepusem sa ma gandesc la raspunsuri chiar inainte sa imi vad numele acolo, asa ca mi s-a latit un ditamai zambetul cand am vazut finalul!

Lasă un răspuns

