Owl Post #39 and In Plic #17

Ugh, urasc perioada asta -_- Parca e mai rea decat anii trecuti cand nu erau puse toate examenele unul dupa altul cu doar o zi pauza – daca e si aceea. Pfft! Iau o pauza scurta de la invatat ca sa va arat ce carti mi-au mai adus bufnitele ( si sunt muuuuulte O_O ).

2013-01-16 15.55.24

– Am castigat „The California Club” si „Te iubesc” plus doua swag-uri foarte sweet pe blogul

http://fallinginlovewithbooks.wordpress.com/.

– Am cumparat Afterwards de Rosamund Lupton si Dragoste si matematica de Sheila O`Flanagan.

2013-01-19 13.10.36

– Pe blogul http://simella23.wordpress.com/ am castigat swag-urile din poza.

2013-01-21 18.24.37

– Din strainatate am primit „The Girl in the Wall” si „Vicious Little Darlings”

– Am cumparat Legile Atractiei de Simone Elkeles

2013-01-21 18.09.26

– Tot din strainatate am primit si trei semne de carte ( cel de jos e de la bookdepository ).

Siiii…. my precious!!! :)) Fanul infocat din mine nu s-a putut abtine, mai ales dupa ce a aparut si „The Hobbit: An Unexpected Journey.”

Această prezentare necesită JavaScript.

– The Lord of the Rings, the 50th Anniversary Edition by J.R.R.Tolkien

– The Inklings by Humphrey Carpenter

– The History of the Hobbit part 1: Mr. Baggins by John D. Rateliff

– The History of the Hobbit part 2: Return to Bad-End by John D. Rateliff

Voi ce ati mai adaugat in biblioteca?


23 thoughts on “Owl Post #39 and In Plic #17

      1. Nicio problema🙂 Daca vrei, arunca o privire la sectiunea mea „In plic” si vezi de la cine sunt swag-urile😄 In principiu aceia sunt autorii care mi-au dat mie.

      2. Of.Am atât de multe întrebări și ”te am doar pe tine”.😦
        Mai că mă simt prost să te ”bombardez” cu întrebări.
        Una singură, atât !
        :))
        Trebuie să plătesc ceva sau costurile sunt suportate de respectiva autoare ?
        Mulțumesc mult, mult, mult !

  1. Wooo!! Nice things i see there!😀 Hobbitul arata genial!❤ E imensa cartea :)) Imi imaginez cum ai carat-o pana acasa. Si imi imaginz cum o sa o citesti :)) Cred ca obosesti cu ea in maini :-"
    Vicious little darling imi aminteste de Pretty little liars. Nu stiu de ce😀 Si The girl in the wall pare interesanta ^^ Si si toate😀

    1. 😄 Defapt este The History of the Hobbit care contine manuscrisul original si toate chestiile care au fost schimbate pana la publicare. Initial trebuia sa se termine altfel. Tot ce pot spune este „De ce nu ai pastrat finalul original Tolkien, de ceeee?” :)) Da, cartea e imensa, are 2 kg jumate si a mai venit si intr-un sac din ala de rafie :)) ( cutia adica era in sac ). Se uita lumea la mine pe strada dubios ca eram cu sacul in brate.

      1. Fac acum postarea. Este o cartulie numita: The rough guide to The lord of the Rings. Si cateva abtibilduri cu Hobbitul (astea nu au venit inca :()

      1. Inseamna ca e pe acolo🙂 Sincera sa fiu eu le strang intr-o cutiuta cand le primesc, dupa ce le fac poza. Daca vrei ma uit, dar cel mai probabil e acolo cu celelalte🙂

      2. Trebuie sa fie acolo, doar plicul a fost impachetat impreuna cu cartea ember si era si capsat insigna de plic deci nu avea cum sa cada.
        Bine ca l-ai primit, imi era frica ca sa nu se piarda pe drum.

Lasă un răspuns

