Abandoned reviews: The Sultan of Monte Cristo

The Sultan of Monte Cristo (First sequel to the Count of Monte Cristo)The Sultan of Monte Cristo is the first(in a series of) sequels to the Count of Monte Cristo.

„Reading the The Sultan of Monte Cristo is like meeting old friends who have not changed over time, a sense of pure delight. 

This book is a must read for all Alexander Dumas fans and also those who have a craving for complex plots and fabulous characterization.

Though one can find Dumas’ characters in this book, there are many new characters. The author has managed to put forward a display of characterization that is equally complex and intricate.

The plot is full of pages upon pages of high adventure, romance, and shocking twists.” Excerpts from Sporty Neha’s Review

Recenzie: Fiind un foarte mare fan al romanului „Contele de Monte Cristo” de Alexandre Dumas, cand mi-a fost data ocazia sa citesc un sequel  am sarit in sus de fericire, convinsa fiind ca nu avea sa ma deazmageasca ( mai ales ca notele de pe goodreads ma  indrumau sa cred acelasi lucru ). Din pacate, incepand sa citesc cartea, entuziasmul meu s-a diminuat considerabil. Nu stiu daca a fost vina mea sau a romanului, insa nu am putut sa corelez personajele din „The Sultan of Monte Cristo” cu personajele mult adorate din „Contele de Monte Cristo” si nu am putut citi aceasta carte pana la final. Probabil de vina o fi fost si faptul ca una din carti am citit-o in romana si pe cealalta in engleza, insa nici la capitolul limbaj nu mi s-a parut ca sunt omogene. Pot spune ca desi „Contele de Monte Cristo” va ramane printre romanele mele preferate, continuarea sa nu o recomand amatorilor genului ( poate doar celor care nu au citit romanul original si au vazut doar filmele? ).


One thought on “Abandoned reviews: The Sultan of Monte Cristo

Lasă un răspuns

