Owl Post #40

I am soooo very tired -_- I want to sleep for a week. Saracul blog a fost abandonat luna aceasta, de citit nu am mai apucat sa citesc nimic, pana si ceea ce scriam a fost lasat balta😦 Of, of, inca o saptamana si sunt li-be-ra! Ma intorc la ce imi place cu adevarat🙂. Deocamdata, pot sa va mai arat cateva carti pe care le-am adaugat in biblioteca ( nu m-am putut abtine ).

2013-01-31 16.21.59

 De pe http://caaarti.wordpress.com/ mi-am luat:

– Obsidian si Onyx de Jennifer L. Armentrout

– Lament de Maggie Stiefvater

– Dark heart forever de Lee Monroe

– Obsesie de Melissa Marr

2013-01-31 16.22.41

– De la editura Epica mi-am luat Zece lucruri pe care le-am facut de Sarah Mlynowski


5 thoughts on “Owl Post #40

  1. Yey😀 Ma bucur ca nu mai ai mult si scapi. Si eu termin pe 5 feb cu sesiunea. Azi am stat 4 ore ca sa dau un examen.. :)) Bine ca nu m-am dus mai devreme ca imi crestea barba x_x Abia astept sa ne tavalim prin carti & co. Eu am mai reusit sa citesc cate 10 pagini ici colo insa progresez greu in felul asta ;))
    Ne auzim la o ceasca de somn si liniste sufleteasca dupa😀

    1. Cu siguranta! Of, 4 ore, ce oribil! Bine la noi examenele orale au durat tot cam atat si au fost oribil de stresante. Pe 8 termin eu, fix in ultima zi sa fie tortura completa -_-

Lasă un răspuns

