Owl Post #41

Yes!!! Finally over!!! Phew, s-a terminat sesiunea ( si luuuuunga a mai fost ) asa ca acum ma pot apuca de mormanul meu de carti necitite care ma asteapta cu dor in piept de 3 saptamani. Nici nu stiu cu ce sa incep! O_O Am atatea variante incat cred ca voi inchide ochii si voi lua prima carte care imi pica in mana. Pana atunci, insa, va mai arat cateva carti🙂

2013-02-05 11.23.34

De la Libris mi-am luat:

– Tree and Leaf si The Silmarillion de J.R.R.Tolkien

– Fata cu picioare de sticla de Ali Shaw

– Disparuti fara urma de Cecilia Ahern

De la Elefant mi-am luat:

– Sauron Defeated de J.R.R.Tolkien si Christopher Tolkien

Si de la editura Epica mi-am luat

– Probabilitatea statistică de a te îndrăgosti la prima vedere de Jennifer E. Smith

2013-02-07 13.00.50

De pe blogul  http://bo0kwhisperer.blogspot.ro/ am luat:

– Magie de doi bani de Kelley Armstrong

– The Sandcastle Girls de Chris Bohjalian

– The Peculiar de Stefan Bachmann

Am primit de asemenea si niste swag-uri foarte dragute de la Claudiu ( http://bo0kwhisperer.blogspot.ro/ )

2013-02-07 13.00.26

Voi ce ati mai adaugat in biblioteca?


8 thoughts on “Owl Post #41

  1. Frumoase, frumoase, frumoase😀 Iti maresti colectia cu Tolkien😀 bwahahaha! Ma bucur ca ai scapat de sesiune😀 Si eu am scapat de curand insa nu cred ca va fi asa relaxanta vacanta aceasta :’)

Lasă un răspuns

