Intrebare pentru voi: continuari :D

Stiti ce este mai rau decat sa iti dai seama ca trebuie sa mai astepti aproape un an pana cand apare continuarea uneia din cartile tale preferate? Sa iti dai seama ca trebuie sa mai astepti un an pana cand apare atat continuarea uneia din cartile tale preferate, cat si a unuia din filmele tale preferate si a unuia din serialele  tale preferate. Acest lucru l-am descoperit eu astazi si tot ce pot spune este: „Nu e corect X_X!”

Ajungand la aceasta concluzie, am decis sa postez cartile/filmele/serialele pe care le astept cu nerabdare anul acesta si sa va intreb si pe voi ce asteptati😀

CARTI

into the still blue

Into the Still Blue ( Under the Never Sky #3 ) de Veronica Rossi

FILME (aici sunt doua )

The Hobbit #2: The Desolation of Smaug

The Hunger Games #2: Catching Fire

SERIALE ( sincer cred ca dupa asta sufar cel mai tare )

Sherlock sezonul 3

Acum e randul vostru: ce carti/filme/seriale asteptati cu nerabdare?


11 thoughts on “Intrebare pentru voi: continuari :D

  1. Aştept continuarea la seria „Instrumente mortale” , sufăr după serialele „Leverage” şi „Lie To Me” la care nu se mai filmează şi aştept săptămânal să apară câte un episod din „Arrow” şi „The Liyng Game”

    1. Ummm… este BRILLIANT! :)) Sincer, cel mai tare serial pe care l-am vazut de foarte multa vreme incoace. Dar sfatul meu este sa te apuci de el mai incolo, gen toamna, ca sa nu ai prea mult de suferit pana cand apare sezonul 3 ( cum sufar eu acum :)) ).

  2. Filmul Catching Fire , am înțeles că apare în noiembrie . x_x
    Urmăresc serialele Jurnalele Vampirilor,Micuțele mincinoase,Gossip Girl – Deci aștept pentru primele 2 câte o săptămână.
    Și la cărți … Hm?! Nu știu , mereu găsesc ceva de citit ;))

  3. Pfffff, sunt asa multe ca nici nu stiu cu ce sa incep!! :)))
    In prezent, cel mai atare astept dupa volumul trei din The Goddess Test, care trebuie sa apara pe 26 februarie 2013. (aaaaaaaaaaaaaa, de-abia astept!). Mai astept volumul 6 din seria Georgina Kincaid de Richelle Mead, dar il astept in limba romana pentru ca asa le-am citit si pe restul. L-am gasit eu in engleza, dar e mai bine sa il citesc in romana. Mai astept volumul 8 din Vampirii din Morganville si…. mda… lista continua.
    Despre filme, evident de-abia astept Hunger Games.
    Dar cu serialele nu ma omor. Urmaresc Vampire Diaries din care am ratat ultimele 3 episoade si Being Human varianta britanica din care am vazut doar primul sezon pana acum in conditiile in care ei filmeaza sezonul 4.

  4. AHAHAHA!
    Iti aduci aminte ca ti-am recomandat Sherlock?❤ Macar acum nu mai trebuie sa sufar singura.:))
    Finalul ala m-a facut sa plang si am cautat disperata continuarea. Abia in septembrie apare. Doamne, ce sfarsit!

      1. Cum a putut sa joace tot serialul!!!😀 Cand am vazut episodul 1 si s-au intalnit John si Sherlock prima data eram O_O He’s freaking brilliant!

Lasă un răspuns

