Owl Post #43

Corp nou de biblioteca = spatiu = carti noi! Logic, nu? Bine, trebuie sa recunosc ca am luat-o destul de usurel cu noile achizitii, chiar nu vreau sa ajung la 800 de carti prea curand, dar tot am adaugat una, alta in biblioteca saptamana aceasta. Cei de la editura Trei au adus niste carti noi pe piata carora chiar nu le-am putut rezista.

2013-02-21 16.32.14

– De la editura Trei mi-am luat „Fericirea incepe azi” si noua carte a lui Marc Levy, „Si daca as mai trai o data”

– Continuand incercarea de a-mi lua toata integrala Tolkien, am adaugat in biblioteca „Tales from the Perilous Realm”

– De pe  http://bo0kwhisperer.blogspot.ro/ am luat „Unraveling”

– De pe bookdepository mi-am luat la oferta „Carrier of the Mark” si „Partials”

– De pe blogul Aminei am luat „The Rock of Ivanore”


5 thoughts on “Owl Post #43

Lasă un răspuns

