Owl Post #44

Am cateva achizitii noi saptamana aceasta ( ar fi fost ceva mai multe, insa cei de la editura Rao nu mi-au trimis inca romanele pe care le-am comandat asa ca pe acelea le veti vedea saptamana viitoare ) pe care vreau sa vi le arat😄 Cartile sunt luate de pe http://caaarti.wordpress.com/.

2013-02-28 14.12.59

– The Midnighters de Scott Westerfeld vol 1-3 ( Secret Hour, Touching Darkness, Blue Noon )

2013-02-28 14.14.17

– O zi din sapte de Lauren Oliver

– Academia Vampirilor vol 5 si 6 de Richelle Mead

Voi ce ati mai adaugat in biblioteca saptamana aceasta?


4 thoughts on “Owl Post #44

  1. Lectură plăcută!Sunt foarte drăguțe!🙂
    Eu sunt destul de fericită, ieri am primit un plic cu swag-uri😀 . În bibliotecă am destule în acest moment deci nu am achiziționat mai nimic.
    Acum citesc ”Joc de umbre”.🙂

Lasă un răspuns

