Intrebare pentru voi: Top 5 villains preferati XD

Calitatea unei povesti este data atat de personajele sale pozitive cat si de cele negative; insa, parerea mea este ca de foarte multe ori este mai usor sa creezi un personaj pozitiv complex si credibil, decat este sa il creezi pe cel negativ. Foarte multe filme si romane pe care le-am vazut/citit au pierdut mult in ochii mei datorita faptului ca personajele lor negative nu erau destul de puternice sau de credibile. Insa, foarte multe opere mi-au placut mai mult datorita personajelor sale negative. Ca urmare, intrebare mea este: care sunt personajele voastre preferate din filme si carti? In cazul meu o parte din ele sunt urmatoarele ( cele care apar si in ecranizarile romanelor le-am prezentat doar la capitolul carti, dar bineinteles intra in top si la filme )

Top 5 filme

1. James „Jim” Moriarty ( BBC’s Sherlock ) – coolest villain ever😄
2. Peter Creedy ( V for Vendetta )
3.  Light Yagami ( Death Note – nu-mi vine sa cred ca zic asta :)) )
4. Sheriff of Nottingham ( Robin Hood: Prince of Thieves ) + Hans Gruber ( Die Hard )  – in alte cuvinte Alan Rickman jucand un rol negativ :))
5. Davy Jones ( Pirates of the Caribbean )

Top 5 carti

1. Voldemort ( Harry Potter )
2. Morgoth + Sauron  ( Simarillion + Stapanul Inelelor )
3. Baronul Vladimir Harkonnen ( Dune )
4. Prophet ( din Struck de Jennifer Bosworth )
5. Jadis ( Cronicile din Narnia )

Top 5 Disney Villains ( sorry nu m-am putut abtine😄 )

1. Scar ( Lion King )
2. Cruella de Vil ( 101 Dalmatieni )
3. Jaffar  ( Aladdin )
4. Shan Yu ( Mulan )
5. Maleficent ( Sleeping Beauty )


4 thoughts on “Intrebare pentru voi: Top 5 villains preferati XD

  1. top 5 filme?NU sunt o cinefila dar iti spun top 5 seriale favorite nu sunt in ordine , bine doar primele doctor who, minti criminale , gossip girl, jurnalele vampirilor , micutele mincinoase si merlin..mai am, pot sa mai zic..oh m-ai limitat la 5 ..

  2. La filme trebuie sa recunosc ca si mie imi place foarte mult Moriarty din serialul Sherlock. E genil😡
    Klaus din Vampire Diaries😡
    Din carti: Bellatrix (Harry Potter), Warner (Spulbera-ma)

  3. Filme:
    1. Loki (The Avengers)
    2. Magneto (X-Men)
    3. Doctor Doom (Fantastic Four)
    4. Dracula (Van Helsing)
    5. Red Skull (Captain America)
    Extra: Davy Jones ( Pirates of the Caribbean ) si Green Goblin (Spider-Man)
    Carti: nu imi vine in minte decat Sergej (Altfel de Ingeri)… Te anunt daca imi mai aduc aminte de cineva.

Lasă un răspuns

