Help! No idea what to read >.<

Heya! Am ajuns la concluzia ca a avea multe carti este la fel de rau cu a avea putine carti. Daca in al doilea caz nu ai ce sa citesti, in primul sunt atat de multe variante incat esti continuu nehotarat ce sa citesti. Nereusind sa ies din acest impas am decis sa va las pe voi sa alegeti ce recenzii vreti sa vedeti in continuare pe blog, intrucat eu chiar nu am nicio idea ce carti sa aleg. Voi lasa mai jos 5 titluri in romana si 5 titluri in engleza; puteti sa alegeti o carte din fiecare categorie ( sau maxim 2 ). Help, please? ^_^

Carti in romana

1. La jumatatea drumului spre mormant
2. 10 lucruri pe care le-am facut
3. Si daca as mai trai o data de Marc Levy
4. Fericirea incepe azi
5. Copiii lui Hurin de J.R.R.Tolkien

Carti in engleza

1. Vicious little darlings de Katherine Easer
2. Carrier of the Mark de Leigh Fallon
3. Possessed de Niki Valentine
4. Obsidian de Jennifer L. Armentrout
5. Minder de Kate Kaynak


32 thoughts on “Help! No idea what to read >.<

  1. Mi-ar placea sa votam in fiecare saptamana\luna a carei carte vrem recenzie, desi nu ar fi cam corect fata de cel care citeste, in cazul de fata, de tine. Ei bine, eu vreau recenzie la 10 lucruri..

  2. Marc Levy sau Obsidian.😀 Ce ai citit de la Musso? Eu am citit Chemarea ingerului si mi-a placut foarte mult, in consecinta am achizitionat tot ce am mai gasit de Musso (is cam maniaca :D), numai ca n-am timp nici sa mor acum si mi-e ciuda de nu mai pot ca trebuie sa astept vacanta ca sa mai pot misca si eu ceva in sensul lecturii.😀 Am si vreo 3 carti de Marc Levy, dar, la fel ca la Musso, nu am cand sa ma apuc de ele.😦 Iti recomand totusi Chemarea ingerului a lui Musso.😀 Cred ca o sa-ti placa. Si, daca inca nu ai citit nimic de Zafon, atunci sa stii ca e timpul s-o faci. Este absolut demential.😀

    1. De Musso am citit „Vei fi acolo” si mai am „Chemarea Ingerului” in biblioteca ( tot zic ca ma apuc de ea ). Cum esti tu cu Musso asa sunt eu cu Marc Levy, am toate cartile lui si le-am adorat😄 M-am tot invartit in jurul lui Zafon, nu am stiut daca merita sau nu. Daca mi-l recomanzi atunci neaparat adaug una din cartile lui la comanda viitoare. Sa iau un titlu anume sau orice?

      1. Umbra vantului si Marina sunt piesele de rezistenta, dar, daca vrei sa incepi cu ceva light, ca sa te obisnuiesti cu stilul, atunci incearca trilogia cetii: Printul din negura, Palatul de la Miazanoapte si Luminile din septembrie.😀

      2. Vad ca e trilogia cetii la reducere pe site-ul polirom. Cred ca voi incepe cu ea si daca ma prinde stilul merg mai departe la celelalte doua.

  3. Eu abia mi-am comandat Fericirea incepe azi, deci sunt foarte curioasa ce crezi despre ea. Toti spun ca e superba, dar cum noi avem gusturi destul de apropiate, ma gandesc ca mi-ar prinde bine o parere inainte sa ma apuc de carte.

  4. La jumatatea drumului spre mormant e foarte misto, mi-a placut mult! Si daca as mai trai o data de Marc Levy o citesc chiar acum, dimineata am inceput-o si deja m-a captivat. Iar Fericirea incepe azi pe mine m-a infuriat grozav, asa ca pe de-o parte nu ti-as recomanda-o, insa pe de alta parte sunt extrem de curioasa sa vad ce parere ai tu😀

  5. Pai, numai ce am terminat o carte de Levy (Prima zi) si m-a fascinat. Sunt foarte curioasa sa vad ce parere si despre cartile lui. Optez astfel pentru „Si daca as mai trai o data”.

      1. Sunt geniale cartile lui😄 Este unul din autorii mei preferati🙂 Am citit toate cartile lui, mai putin pe aceasta. Daca ti-a placut Prima Zi, probabil vei adora Prima Noapte.

      2. Sincer, abia astept sa pun mana pe ea. Acum ma aflu in perioada aia in care descoperi un autor nou, si vrei sa ii citesc toate cartile pe nerasuflate. La fel s-a intamplat si in cazul lui Fowles sau G.Martin. Maine ma duc la librarie sa imi iau Prima noapte. Imi e frica sa ma apuc sa citesc cv si de Musso (din aceleasi motive) :)))

      3. Guillaumo Musso nu m-a prins la fel de tare, insa este un autor care scrie foarte frumos. Tot zic ca imi iau „Fata de Hartie” si nu apuc. Sunt foarte curioasa cum e.

  6. Și eu sunt în situația ta, dar eu fac altfel: bag toate cărțile necitite din bibliotecă într-o listă goodreads, iar apoi folosesc random.org, să aleagă el pentru mine. E mai ușor așa, nu mă mai simt vinovată că am ales o carte și nu alta.
    PS: votez pentru Copiii lui Hurin.😀

      1. un fost fanfic publicat – un fel de retelling a Comediei Divine a lui Dante – are multe trimiteri catre arta, literatura etc. E foarte buna cartea… sunt 2 vol publicate. Gasesti o recenzie pe blogul meu. merita sa o incerci. Romance/ E spre sf

Lasă un răspuns

