Recenzie: Legile Atractiei de Simone Elkeles

„Când Carlos Fuentes se mută în oraş, atmosfera se încinge…

Carlos se consideră trădat atunci când Alex, fratele mai mare pe care îl idolatrizează, hotărăşte să părăsească banda Latino Blood pentru a-şi face un viitor alături de iubita lui gringa, Brittany. Mai mult decât atât, Alex îl obligă pe Carlos să se întoarcă din Mexic şi să se facă băiat cuminte. Însă Carlos vrea să trăiască în continuare periculos. Dar legăturile cu banda lui din Mexic nu sunt uşor de rupt, chiar dacă acum locuieşte în Colorado, la unul dintre profesorii de colegiu ai lui Alex.

Carlos nu se simte deloc în largul lui în suburbii. Şi e cu atât mai tulburat de sentimentele pe care începe să le nutrească faţă de Kiara, fiica profesorului, care nu seamănă deloc cu acele chicas mexicane exotice de care este atras de obicei. Curând, Carlos şi Kiara descoperă că, în relaţiile sentimentale, legile atracţiei înfrâng diferenţele sociale şi înlătură toate pericolele care conspiră să-i ţină la distanţă.”

Citate: „Un ciocănit în uşă mă readuce la realitate, şi anume faptul că trebuie să fi u escortat la ore de o fată îmbrăcată ca şi cum ar fi gata să plece să escaladeze un munte. Nu mi-o pot imagina pe Kiara având vreodată nevoie de ajutorul unui băiat, care să se bată pentru ea; în caz c-ar fi ameninţată de vreun tip, probabil că l-ar strangula cu tricoul ăla lălâu al ei.”

Recenzie: Cand am citit „Chimie Perfecta” nu am fost foarte impresionata. Mi-a placut oarecum felul de a scrie al autoarei si alternanta punctelor de vedere ale personajelor, insa nu am putut trece prea usor peste multitudinea de clisee si romance-ul aproape instantaneu. Mai mult a durat ceva vreme pana cand m-am atasat de personaje si de cateva ori am vrut sa renunt la carte. Cu toate acestea am vrut sa dau o sansa si volumului doi pentru ca eram curioasa daca stilul autoarei a evoluat, daca personajele sunt creionate intr-un mod mai interesant si daca actiunea este mai originala.

Ei bine, acum ca am terminat de citit acest roman, pot sa spun ca DA. M-am atasat mult mai usor de Carlos si de Kiara ( + Tuck ) decat de Alex si Brittany. Mi s-a parut ca in acest volum personajele au mai multa profunzime, sunt mai complexe, iar cititorul observa mai usor toate laturile lor, atat pe cele pe care le lasa la vedere, cat si pe cele ascunse. Mai mult, mi-a placut foarte mult de tatal Kiarei mai ales in momentele din finalul romanului.

Romance-ul este sweet si parca nu la fel de precipitat ca in primul volum, momentele de tensiune sunt si ele acolo, iar in anumite clipe te intrebi oare ce alegere va face Carlos pentru a iesi din situatia in care a intrat. Cu toate acestea, ce nu mi-a placut a fost faptul ca actiunea romanului se precipita mult prea tarziu, iar deznodamantul are loc mult prea repede. As fi vrut ceva mai multa actiune si mai multa tensiune, cum a fost in finalul primului volum. Insa, all in all, recomand aceasta carte  tuturor celor care vor sa citeasca un romance dragut, presarat cu ceva actiune si drama.

6 thoughts on “Recenzie: Legile Atractiei de Simone Elkeles

1. Nu mi s-a parut o continuare pe masura. Primul volum m-a fascinat si chiar mi-a placut, dar datorita faptului ca al doilea are aproape aceeasi ideea, mi-am schimbat parerea despre serie. Carlos e un Alex in miniatura si parca resimt tot ce s-a intamplat in Chimie perfecta. Diferenta o face Kiara, care nu este miss regina balului, insa povestea de dragoste cliseica tot se incheaga intre protagonisti.
    In opinia mea nu reprezinta un must read, dar daca tot am inceput seria, voi incerca sa citesc si volumul 3.

2. Ai scris o recenzie obiectiva si sincera si asta imi place cel mai mult. Despre cartile seriei pot spune ca sunt destul de atractive, mai ales acest volum, care este mai atractiv.

3. Dubios. am auzit multe lucruri despre seria asta , in primul rand m-a atras ideea de fata buna plus baiat rau, apoi mi-am dat seama ca subiectul nu este unul nou si orginal, ba chiar foarte des intalnit e unul din acele stereotipuri dubioase si plictisitoare , dar fara de care nu putem trai ;)) totusi imi place recenzia si ma gandesc ca ar fi dragut sa o achizitionez candva