TV Series Review: Doctor Who ( seasons 1 and 2 )

NU SUNT SPOILERE XD

„”Doctor Who este un serial SF produs de BBC. Programul descrie aventurile unui lord al timpului, care isi spune „The Doctor” si călătoreşte în timp şi spaţiu cu nava lui, TARDIS , care este camuflata ca o cabină telefonică de poliţie din 1960. Împreună cu asistenţii lui, el călătoreşte în timp şi spaţiu şi salveaza lumea.

Serialul este prezent în Guinness World Records ca fiind cel mai lung serial science fiction din lume şi de asemenea este o parte semnificativă a culturii populare britanice. Este recunoscut pentru poveştile pline de fantezie, efecte speciale ingenioase cu buget redus şi pentru pionierat în muzica electronică (produsă original de BBC Radiophonic Workshop). În Marea Britanie şi în alte părţi, programul a devenit un cult favorit de televiziune şi a influenţat generaţii de oamenii de televiziune din Marea Britanie, mulţi dintre ei vizionând serialul în copilărie. A fost recunoscut de critici şi de public ca fiind unul dintre cele mai bune programe de televiziune din Marea Britanie, primind în anul 2006 premiul BAFTA pentru „Cel mai bun serial de dramă”. ” ( sursa )

~~~***~~~***~~~

Mi s-a spus ca in mersul firesc al lucrurilor, daca ai vazut „Sherlock” este o chestie de timp pana cand te apuci si de „Doctor Who”. Nevrand sa fiu eu aceea care strica bunul mers al lucrurilor in univers m-am conformat si m-am apucat sa ma uit si la „Doctor Who” reusind sa vad pana acum primele doua sezoane. Cat de curand sper sa ma apuc si de sezonul 3, dar momentan imi cam acapareaza atentia „Castle”.

Actorii: Christopher Eccleston si David Tennant, cei doi actori care joaca rolul Doctorului in sezonul 1, respectiv sezoanele 2-4 sunt geniali. Amandoi debordeaza de energie si atrag din primele momente atentia celor care urmaresc serialul. Prin felul lor de a juca te atrag si te prind in poveste incat la un moment dat te trezesti ca ai vrea sa fii si tu „rapit” de un extraterestru intr-o cutie albastra care e mai mare inauntru decat afara.

Billie Piper joaca rolul lui Rose, companioana Doctorului; cei doi se intalnesc prima data intr-o situatie care implica plastic viu si manechine care prind viata, moment in care Doctorul ii salveaza viata lui Rose, iar la finalul episodului, dupa ce lumea este salvata, o invita sa exploreze universul cu el. Imi place mult atat personajul lui Rose cat si felul in care joaca Billie Piper. Accentul ei este genial si mimica fetei te amuza in momentele cheie ale episoadelor. De asemenea este foarte interesant de vazut felul cum evolueaza personajul de-a lungul episoadelor.

Background-ul: The Universe… treci de la sfarsitul Sistemului Solar, la Cardiff in perioada lui Charles Dickens, la Noul Pamant la 5 miliarde si cateva sute de ani de la momentul de fata, la Londra celui de-al Doilea Razboi Mondial si tot asa. Fiecare episod este ca un montagne-russe care nu iti da drumul pana la final.

Muzica: Frumoasa si captivanta, reflectand cum trebuie fiecare moment si sentiment.

Actiunea: Dupa cum spuneam, fiecare episod este ca un montagne russe si nu stii la ce sa te astepti. Ai parte de extraterestrii, explozii, zombie, nave spatiale, Agenti ai Timpului si Daleks (❤ ). In tot acest timp episodul te prinde si te poarta de la un moment la altul cu atata ingeniozitate incat parca nu vrei sa se termine pentru ca tot timpul te intrebi oare ce mai poti afla.

Finalul: Eh… Doomsday… mda -_- Mania BBC sa te faca sa suferi.

Concluzii: Try it! You won’t be disappointed!

10 thoughts on “TV Series Review: Doctor Who ( seasons 1 and 2 )

1. nma bucur ..credeam ca am dat-o fara rost ;)) ..dar eu nu ma asteptam :)) am ramas ce ??Oricum e ceva diferenta intre ei, dar sunt asa scumpi ..desi eu mi-l imaginez cu Rose;))

1. A trebuit sa dau un search pe google pentru ca nu mai stiam finalul. Dar da, atat 9 cat si 10 sunt geniali. Imi place ca par sa se lege putin unul de celalalt prin felul lor nebun de a fi. Misca-te si tu mai repede cu sezoanele ca sunt tare curioasa ce parere ai de 11. :))