Owl Post #45

 

Sunt curioasa, oare exista Bookaholicii Anonimi sau ce de genul acesta? Reducerile de sarbatori sunt slabiciunea mea si ca de obicei nu am putut rezista -_- Insa, am avut posibilitatea sa adaug in biblioteca niste carti pe care le vroiam de ceva vreme asa ca nu pot spune ca imi pare rau.

2013-03-05 22.21.39

– De la Rao mi-am luat Legenda lui Sigurd si Gudrun de J.R.R.Tolkien (❤ Love it! )

–  Tornadele Timpului de Jeanette  Winterson

– Tersias de G.P.Taylor

2013-03-08 17.53.18

Am mai luat

– Talismanul Norocos de Nicholas Sparks

– Violoncelistul din Sarajevo de Steven Galloway

– Predestinati de Josephine Angelini

– The Gift si The Fire de James Patterson

– Catherine de April Linder

– 1984 de George Orwell

2013-03-09 10.32.01

– De la Libris am primit Fata de Hartie de Guillaume Musso

Voi ce ati mai adaugat in biblioteca saptamana aceasta?


8 thoughts on “Owl Post #45

  1. bufnitele tale par ca nu au somn, ele si primavar sunt pe val, iar vara nu dorm..iarna vin c saniutele si tot asa ..iubesc biblioteca ta ..sa stapanesti sanatoasa cartile astea si sa ai parte de o lectura intensa

  2. Sunt frumoase cartile, Predestinati a fost super tare, sper sa-ti placa si tie, si Fata de hartie este foarte frumoasa. Ce imi face cu ochiul Catherine, o vreau si eu ASAP.

  3. eu am adaugat potirul de sub stanca , Semnul , Altfel de ingeri , Uneori sub clar de luna si Te iubesc😡

    ce frumos arata predestinati😡

Lasă un răspuns

