Blazing Mad!

Imi cer scuze pentru titlul mai neconventional si pentru imaginea la fel de neconventionala, insa la momentul de fata pot spune ca sunt un car de nervi. Te-ai gandi ca ok, nu esti in siguranta pe strada, nu esti in siguranta in parc, nu esti in siguranta in parcare, dar naiba macar in propria ta casa esti in siguranta! Ei bine, nu, bineinteles ca nu. Orice bruma de siguranta este o iluzie care se destrama cu usurinta. Poate va intrebati ce tot bat eu campii aici? Ei bine, noaptea trecuta, cineva ne-a spart casa! In toiul noptii, cu noi in casa, dormind! Nici nu vreau sa ma gandesc ce naiba se intampla daca se trezea vreunul din noi. Ca urmare acum fac gaura in covor tot umbland sus si jos, ascult heavy metal ( in mod ciudat acest tip de muzica ma linisteste cand sunt nervoasa ) si incerc sa nu ma enervez mai tare.  Imi cer din nou scuze pentru tirada!


17 thoughts on “Blazing Mad!

  1. O Doooamne!! Acum am vazut postarea. Nu prea am intrat zilele astea, si am o tona de mail-uri de sortat. In fine, imi pare rau. Bine ca nu ati patit si voi ceva!! Trebuie sa iti iei un catelus!! Take care!

  2. Imi pare rau ca treci printr-o asa experienta, dar incearca sa vezi partea buna a situatiei: lucrurile pot fi inlocuite, bine ca n-ati patit voi nimic! Si chiar e bine ca nu s-a trezit nimeni, cine stie cum ar fi reactionat daca erau prinsi asupra faptului. E adevarat ca iti va fi mai greu de-acum sa te simti in siguranta, dar macar asta te-a facut constienta ca trebuie sa iei mai multe masuri de precautie intotdeauna. >:D<

  3. Ooo, doamne, nici nu vreau sa imi imaginez cum va simtiti! Imi pare rau, sper sa nu mai aveti vreodata parte de astfel de experiente!
    Uite de asta e ok sa ai catel. Chit ca e unul din acela cat un pahar, total inofensiv, dar cel putin face atat de multa galagie cand aude ca se intampla ceva pe langa usa de la intrare incat descurajeaza astfel de actiuni.. Doamne, fix in seara asta sunt singura acasa :)) Cred ca o sa dorm cu DEX-ul, fierul de calcat sau cu ceaunul de fonta langa mine! Alte „arme” mai sigure nu cred ca am😀

  4. Imi pare rau ca ai patit ce ai patit, insa ma bucur ca nu te-ai trezit nici tu si nici cei sau cel cu care locuiesti in casa ..Ciudat este faptul ca in casa se presupune ca trebuie sa te simti in siguranta in propria locuinta .Dar nu uita ca pentru toti exista un Dumnezeu;*sper doar ca pagubele nu sunt uriase si ca sunteti ok atat …

  5. Nu-mi vine să cred! :O Nenorociţii! Madăfacăs! X-( Uite aşa se îmbogăţesc hoţii de pe urma oamenilor cinstiţi! Regret mult ce ţi s-a întâmplat, sper doar să fie prinşi şi să plătească! X-(

      1. E bine ca ti-au luat numai atat…cine stie poate aveai curaj sau poate se luau de tine mai dadeai si de alte necazuri…asta nu imi place in romania ca se fura la drumu mare

Lasă un răspuns

