Intrebare pentru voi: Check image below

32591_517892228253282_1394247417_n

Am dat peste aceasta imagine pe Facebook și m-am amuzat citind comentariile postate sub ea. Apoi m-am gândit ce aș face eu dacă aș fi blocată în ultima carte citita – care, ținând cont că ieri a fost Tolkien Reading Day este „Cele doua turnuri”. Mi-am dat seama că probabil aș fi în foarte mari belele dacă aș fi oriunde altundeva decât în Comitat sau Imlandris, dar nu mi-ar părea rău XD Așa că am decis să vă întreb și pe voi: Dacă ați fi blocați în ultima carte citită cât de bine v-ați descurca?


19 thoughts on “Intrebare pentru voi: Check image below

  1. Eu as ramane cu siguranta blocata in „Damnare” de Lauren Kate.E cartea mea preferata,deci va inchipuiti ce as putea face acolo.😀

  2. Sa zicem ca ar fi extrem de interesant daca as ramane blocata in universul Fever creat de KM Moning, pentru ca ultima carte finalizata si care mi-as fi dorit sa nu se fi terminat (desi era volumul 5 al seriei) a fost Shadowfever.😀

  3. Am citit „I Am Alive” de Cameron Jace, deci aş rămâne blocată într-o Americă distopică într-un joc asemănător cu Hunger Games.. Categoric nu foarte plăcut.🙂

  4. Ultima carte citită a fost „Pe jumătate moartă” şi dacă m-aş afla acolo, n-ar fi prea bine. Cum eu nu sunt aşa curajoasă ca toţi eroii din cărţi, cred că acum eram prada lui Kairos sau a Nakitei.

  5. Eu as ramane blocata in Maximum Ride Experimentul Angel. Mi-ar placea sa am aripi si poate niste puteri in plus pe acolo dar nu cred ca as face fata unor savanti mutanti :))

  6. Wow! Ma simt oarecum bine as spun ca ultima carte citita (so print pasta inteleg si terminata) este Una erotica si ca sa fiu sincera nu mi-ar parea deloc rau!🙂

  7. De data asta sunt ok :)) As ramane blocata in cartea Moartea semneaza indescifrabil. Mai mult ca sigur ca n-as gasi criminalul, dar nu ma opreste nimeni sa incerc😀 Vai de cei care citesc Jocurile foamei sau alte carti distopice :))

  8. Touching the Surface – in viata de apoi asadar, doar ca din pacate intr-un fel de purgatoriu, nu prin vreun paradis mirific. Mare diferenta nu cred ca ar fi.. si acolo nu faci decat sa astepti ceva mai bun, sa treci de fiecare zi si sa iti rumegi intre timp amintirile ca sa iti dai seama cine esti si care e drumul tau. Deci scap ieftin de data asta, stiu deja sa fac toate lucrurile acestea :))
    Daca te referi la cartea pe care o citesc acum (Printesa mecanica), s-ar putea sa nu ma descurc la fel de bine cu rochiile acelea uriase, armata de monstruleti mecanici si luptele cu tot felul de creaturi malefice. But I’ll die trying!😀

  9. Eu as ramane blocat pe taramul „Imparatului gheturilor” si nu ar fi deloc placut. La fiecare miscare pot zari un disc mititel numai bun pentru a-mi perfora creierul…

Lasă un răspuns

