Owl Post #47: Avalanșă! XD

Se pare că am cam întârziat cu aceasta postare, dar săptămâna trecuta nu am adăugat nicio carte în bibliotecă. Uitați că se poate :)) Cu toate acestea, săptămâna aceasta m-am revanșat pentru ca am fost asaltată de cărți ( și încă mai aștept câteva comenzi de la Okian ). Ar trebui să stau departe de siteul celor de la Okian o vreme, chiar nu ajută faptul ca sediul lor e aproape de mine.

2013-03-17 23.32.32

– Din biblioteca bunicilor am șterpelit „Din Marile Legende ale Lumii” pentru inspirație pentru rubrica de mituri și legende și „Un caz de mutilare” de Graham Green.

2013-03-22 19.43.28

– De la Okian am luat „Viața lui Pi”

2013-03-20 19.20.19

-Tot de la Okian am luat și „The Complete Poems of John Keats”

– La un YA Scavanger Hunt am câștigat mai demult „Awakened” de Ednah Walters care a ajuns acum

2013-03-25 18.42.44

– De la Ned Vizzini am primit „House of Shadows”

2013-03-27 16.16.52

 La promotia de la Libris de 8 martie am luat urmatoarele:

– The Night Circus de Erin Morgenstern
– The Winter King de Bernard  Cornwell ( primul volum dintr-o trilogie despre regele Arthur )
– Magicians’ Guild de Trudi Canavan ( suna atat de bine )
– 1-ul pe lista morții de James Patterson
– Doctor Who: The Silurian Gift ( pentru a face suma pentru transport gratuit )

Voi ce noutăți mai aveți?


25 thoughts on “Owl Post #47: Avalanșă! XD

  1. Daca iti place trilogia lui Trudi Canavan, sa-mi spui si mie. M-am tot invartit in jurul ei si nu-s convinsa s-o iau, desi imi face tare cu ochiul. Am nevoie de o recomandare, totusi.😀
    Spor la citit!😀

    1. Am uitat sa raspund la a doua intrebare.😀 Pe langa cele vreo 10 carti pe care mi le-am mai luat de pe elefant si Libraria Herg Benet, is foarte multumita ca in sfarsit mi-a ajuns de la bookdepository volumul Clockwork Princess si ma pot apuca si eu cu incredere si aplomb sa citesc trilogia Dispozitive Infernale. E ceva vreme de cand m-am decis sa nu mai incep cartile pana nu se termina de publicat intreaga serie.😀 E o modalitate care ma ajuta sa sufar mai putin cand imi place o serie foarte mult si trebuie sa astept o vesnicie pana apare urmatorul volum.😀 Politica mea e sa le cumpar metodic si sa le citesc atunci cand is publicate toate.😀 Stiu ca pare o mare prostie, dar asa-mi domolesc frustrarea.🙂 Totusi, uneori reusesc sa-mi incalc propria-mi regula si-atunci suport consecintele in mod stoic. (A se vedea situatia cu seria Instrumente Mortale, dupa care sunt topita.)🙂

      1. Te inteleg perfect intrucat si eu am decis sa aplic aceasta metoda de ceva vreme. In cazul meu incalcarea regulii vine in forma seriei Under the Never Sky dupa care sunt innebunita si astept cu nerabdare finalul trilogiei, „Into the still blue” care urmeaza sa apara in ianuarie 2014. In cazul seriei Dispozitive Infernale si eu am asteptat sa apara Clockwork Princess inainte de a ma apuca de serie. Cat de curand vreau sa o comand si eu🙂

      1. Da, chiar as vrea vol 3 al lui Canavan daca il dai la schimb. As vrea sa am toata trilogia inainte de a ma apuca de ea.🙂 Cu Doctor Who mai astept, sa citesc intai cartulia asta mica sa vad daca imi lasa aceeasi senzatie ca si serialul🙂 Mi-ar placea cred sa citesc una din cartile cu 9 si Rose, am vazut ca au niste descrieri foarte interesante.

      2. Iti pot da volumul 3 din trilogie. Care sunt cartile pe care le ai de dat la schimb?😀 Si, ma anunti daca iti vor placea cartuliile cu Dr. Who. Am vazut ca sunt foarte foarte micute, si ca format, si ca nr de pagini. M-am invartit mereu pe langa ele, dar am ezitat sa le iau!

  2. Opa😀 Ce achiziiţii drăguţe!!! Mă bucur că te-ai decis în sfârşit să iei ceva din seria Doctor Who :)).. Sunt curioasă cum sunt cărţile ^^.
    The Winter King de Bernard Cornwell pare genială😀. Sunt curioasă cum este @u@. Lectură plăcută!

  3. :O Ai The night Circus sau titlul original, Le cirque des reves🙂 Eu geloasa😀 Viata lui Pi o am si eu trebuie sa o citesc😀 Si ador House of secrets❤ E atat de frumoasa🙂 Spor la citit! :*

  4. Ce rau imi pare ca am vazut filmul Viata lui Pi! Mi s-a parut superb si mi-ar fi placut sa citesc cartea, insa acum s-a dus.:( Suna foarte interesanta cartea lui James Patterson, si cum e atat de cunoscut dupa romanele sale politiste, cred ca e foarte buna. Cat despre Night Circus, eu mai am putin si-l conving pe tata sa mi-o comande.:D Trebuie doar sa-l prind cand nu e atent sau cand mananca.
    Oricum, lectura placuta!

Lasă un răspuns

