De pe vremuri…

Știți, în momentele când te apuci și faci curat în rafturi în care nu ai mai umblat de ani buni dai peste tot felul de surprize mai mult sau mai putin plăcute  Câteodată găsești caiete vechi și prăfuite, pline de ecuații matematice pe care știi că ar fi trebuit să le arunci de ani buni. Alte dăți dai peste coli albe ( sau îngălbenite  depinde cât timp a trecut ), scrise cu creion ce s-a șters parțial, pline de cuvinte care au mai mult sau mai puțin sens.. Astăzi eu am dat peste două poezii pe care le-am scris în urmă cu ceva ani și am zis să le postez aici pentru că în ciuda faptului că nu sunt cine știe ce „opere mărețe” merită un loc mai bun decât un raft unde să fie uitate ani la rând.

World of Darkness

Darkness falls swiftly, engulfing our light,
The Earth is silent, crying in the night.
Now lost are days of joy and peace,
Gone so long ago, together with our bliss.

In painful days of hatred and sorrow
We hold no hope; we dread to see the light of tomorrow.
Our lives are locked in a struggle of darkness and pain;
Nothing can bring us joy or gain.

These dreaded weeks rush by us;
Can you not see our lives are cold and dust?
No one will aid us and save us from our fate;
We’re caged in sorrow and driven by hate.

Our hearts are filled with tears and lies,
Our souls are withered; everything dies.
No hope shall live, no blaze shall light our flame,
The world is dead… end of the game.

Fallen

Will you be there to catch me
When my wings betray my soul
And I fall into the endless sea
Of wounded hearts, bereft of any goal?

Will you be near when my hopes will die
And I will shiver in the winter
Of lost souls who shriek and cry
In the endless night of tragedy?

Will you ever crush my porcelain mask,
Hiding the real me,
Deep within a frozen heart
Which no longer knows to beat free?

Cast away my bounds,
Throw them in the deepest sea
Let me hear the songs, the sounds
And in the sky soar free.


11 thoughts on “De pe vremuri…

  1. „If you read/understand poetry, you are ready for the Bear”, zicea personajul lui Michelle Pfiffer in filmul „Dangerous Minds” pe care l-am revazut saptamana asta. And, girl, after reading your poems, I think you are „the Bear”! Mi-au placut foarte mult! Se vede clar ca ai nu doar un vocabular foarte dezvoltat si simtul limbii engleze, ci si talent, imaginatie si capacitate de exprimare artistica. Bravo, dom’le! Sunt impresionata!😀

    1. Mersi😄 Din pacate nu am mai scris de ceva ani poezie asa ca nu stiu cat talent mai am pentru tipul acesta de arta. Insa, cele care le-am scrisa atunci imi sunt dragi.

Lasă un răspuns

