Owl Post #48: Carti in engleza >.<

Trebuie să vă mărturisesc un lucru: am făcut o noua pasiune pentru romanele de tip magical realism și cele de tip fantasy/mystery/detective ( gen Dresden Files ). Le ador! :)) Am descoperit acest gen de ceva timp în formatul fanfiction așa că am zis că aș avea nevoie și de ceva lectura tipărita cu care să mă delectez. Pe lângă acest tip de romane am mai adăugat câteva cărți în bibliotecă pe care vreau să vi le arat și vouă :)

2013-03-28 10.28.03

– De la Okian mi-a mai venit una din comenzi și anume „The Fault in our stars” de John Green și „M is for Magic” de Neil Gaiman ( de abia aștept să ajungă și Neverwhere)

IMG_20130403_185609

Acestea sunt cărțile de care v-am zis care sunt undeva la jumătatea distanței între magical realism și fantasy/mystery/detective, deci absolut perfecte pentru ce vreau eu sa citesc la momentul de fata:

– Fated si Cursed de Benedict Jacka ( cât de curând îmi voi lua și volumul 3 și anume Taken )

IMG_20130403_161012

– De la editura Epica mi-am luat Anna și sărutul franțuzesc

– La schimb de carte am primit High Lord de Trudi Canavan ( The Black Magician Trilogy #3 )

Voi ce noutăți aveți săptămâna aceasta?


13 thoughts on “Owl Post #48: Carti in engleza >.<

  1. Mmmmm, ai fost atat de convingatoare in legatura cu volumele de Benedict Jacka, incat m-ai facut sa mi le doresc si eu.😀 Asadar, astept un feedback de la tine, dupa ce le citesti, poate fac si eu o investitie.😀 Spor la citit! >:D<

  2. Cărțile despre magie sunt într-adevăr diferite și… magice! 🙂 Am o colecție mare acasă și nu pot să mă satur de ele.🙂 Lectură plăcută!

  3. Am tot auzit de cartea „Anna și sărutul franțuzesc”, dar nu am nici cea mai vagă idee despre ce e vorba în ea :)) Chiar sunt curioasă să aflu ce părere vei avea tu despre ea🙂
    „M is for magic” sună așa drăguuuț. Am o pasiune pentru cărțile fantasy cu și despre magie😀
    Lectură plăcută🙂

    1. M is for Magic este foarte draguta😀 Este formata din 11 povesti scurte si unele din ele sunt chiar incredibile ( desi toate merita citite ). Sunt in mare horror, sci-fi si fantasy😀. Anna si Sarutul Frantuzesc o vroiam de ceva vreme pentru ca am auzit numai lucruri bune despre ea.

Lasă un răspuns

