Owl Post #49: Holy Crow!

*ingropata sub o avalanșă de cărți  Oh, vai! Chiar nu mă așteptam să fiu asaltată în halul acesta de cărți  săptămâna asta😄 Bufnitele mele, săracele  sunt frânte după ce au adus atâtea pachete. Trei sferturi din comenzile de la Okian mi-au venit ( mai aștept 4 cărți – Parade’s End, On Dublin Street, Before I go to sleep și Between Shades of Gray ), dar mare parte au ajuns deja și m-au luat cu asalt.

IMG_20130408_183637

– La un schimb de carte cu Sabrina am primit „Gelozie: Altfel de Îngeri #3”

IMG_20130408_163118

De pe Okian mi-am luat:

– The Once and Future King de T.H. White
– The New Sherlock Holmes Novel: The House of Silk de Anthony Horowitz
– Neverwhere de Neil Gaiman ( FINALLY!!!❤ )

IMG_20130408_162915

– Selected Poems of Lord Byron
– The Selected Poems of William Blake
– The Selected Poems of Emily Dickinson

IMG_20130408_163033

– The Penguin Complete: Sherlock Holmes de Sir Arthur Conan Doyle

Voi ce ați mai primit săptămâna aceasta?

P.S. Închei aceasta postare cu încă o întrebare  a citit cineva cărți de Julian Barnes? Cum sunt? Îmi făcea cu ochiul „Sentimentul unui sfârșit”, dar nu am auzit nimic pana acum de operele acestui autor.


12 thoughts on “Owl Post #49: Holy Crow!

    1. Transportul e 9.9 lei prin Cargus Curier. Daca esti din Brasov sau Bucuresti poti comanda direct in magazin si atunci transportul e gratis. Eu stau la mica distanta de ei asa ca merg direct si ridic cartile din magazin. Cu multa placere! Si eu ador site-ul lor😀

  1. Wow, pot sa te „urasc” un pic? Ti-ai luat integrala Sherlock si Neil Gaiman, apoi ai pus paie pe foc cu 3 dintre cei mai tari poeti de limba engleza! Hate uuuuu!😀 (Serios, glumeam, erau doar aprecieri exprimate invers. Totusi, Byron, Blake & Dickinson? Just, WOW!).
    Volumul „Gelozie” mie mi-a placut mai mult decat volumul 2 si chiar este superior aceluia la capitolul traducere. „Tradari”, parca asa se numea vol. 2, a „beneficiat” de o traducere execrabila. Spor la citit!😀
    In ce priveste scriitura lui Julian Barnes, nici eu nu ma pot pronunta inca, deoarece, cu toate ca mi-am propus de mai multre ori sa citesc ceva de el, pur si simplu n-am reusit, dar nu intentionez sa renunt.😀 Despre „Sentimentul unui sfarsit” stiu insa ca a castigat un prestigios premiu britanic pentru literatura, acum vreo 2-3 ani, daca nu chiar Man Booker Prize. Barnes cred ca a mai primit acel premiu si anterior, parca pentru „Papagalul lui Flaubert” sau pentru „Tour de France”, nu mai stiu sigur, dar cred ca merita o incercare.😀

    1. Multumesc pentru aprecierile exprimate invers :)) Nu m-am putut abtine, chiar nu am putut cand am vazut ca integrala Sherlock este la reducere. Era ca si cum avea numele meu scris pe ea. Iar „Neverwhere” de cand am inceput sa ascult radio drama o vroiam😄 Cat despre Byron, Blake si Dickinson am zis ca daca tot le citesc poeziile pe net pot sa strang si eu niste bani si sa cumpar aceste trei volume pentru a i se alatura lui Keats.

      Nu am citit inca niciun volum din Altfel de Ingeri, chiar nu stiu la ce sa ma astept. Le am pe toate trei si cand voi avea timp/chef ma voi apuca de ea. Vroiam sa le am pe toate care au aparut la noi inainte de a ma apuca de ele.

      Cred ca ii voi da o sansa lui Julian Barnes. Imi place mult descrierea de la „Sentimentul unui sfarsit”, chiar sunt curioasa cum este dezvoltata in carte.

  2. Wow, felicitari pentru achizitii! Sunt ceva carti pe-acolo, nu gluma!🙂
    Eu nu mi-am mai cumparat nimic luna aceasta, dar am primit cartea Oppression de Jessica Therrien de la autoare, semnata si impreuna cu un semn de carte semnat. Am fost foarte fericita🙂
    De Julian Barnes n-am citit nimic, nici nu stiu prea multe despre cartile lui, asa ca nu-ti pot spune nimic in privinta asta…

  3. Nu am citit nimic de Julian Barnes, deci nu te pot ajuta, srry :o3
    Imi plaaac avalansele din casa ta. Eu nu am mai primit nimic, doar mi-am descarcat cateva carti in format ebook.

  4. Felicitari pentru achizitii. Mi-am cumparat eu vara trecuta Sentimentul unui sfarsit, dar nu am apucat sa o citesc. Stiu ca citisem undeva o recenzie foarte foarte bine scrisa. Efectiv te facea sa iti doresti cartea, asa ca am cumparat-o. Am impumutat-o unei prietene, si a citit-o. A spus ca a fost draguta! :-?? Sper sa ajung in curand sa o citesc si eu.

Lasă un răspuns

