Bookshelf Tour

Ma oferisem in urma cu vreo saptamana sa fac un bookshelf tour daca era lume interesata. Dupa ce  l-am filmat am regretat amarnic decizia😀 A durat o groaza pana sa reusesc sa filmez ceva cat de cat ok si a durat si mai mult sa pun toate filmuletele cap la cap. Dar, pana la final a fost fun si o sa imi cer scuze acum pentru toate ah-urile, balbaielile si tranzitiile proaste intre filmulete ( in unele locuri a trebuit sa scot cateva secunde din filmulete si a iesit cum a iesit ). All in all au iesit 35 minute si 35 de secunde😀 Ah, si imi cer scuze si pentru filmarea groaznica, stiu ca imaginile se misca intr-un hal fara de hal, dar talentele mele in acest domeniu sunt zero din pacate.


18 thoughts on “Bookshelf Tour

  1. Nu stiu cum de am ratat postarea asta minunata. Am dat de ea acum o saptamana la munca, dar cum nu am sonor, nu am putut sa o vizionez. Azi m-am uitat la ea. AWESOME! Cate caaaartiii. Si raftul cu Tolkien❤

    PS: ai o voce foarte draguta. Am mai intalnit o persoana cu o asa voce, si daca erai nervos sau suparat, trebuia doar sa o asculti un pic, si te calma imediat. Nu conta daca abera sau vorbea ceva interesant :))

  2. A .fost.genial.pe bune.Dumnezeule cate ai?Nici nu pot sa imi dau seama cati bani ai investit,mai ales pentru seria de Tolkien.Am sa te felicit,dar stiu ca nu inseamna mult,pentru ca tu chiar meriti.Ti-ai cladit o imensa fortareata din carti,pe majoritatea citindu-le,si mai apoi impartasind impresiile cu noi.Multumesc ca esti aici!
    *ador sa ma uit la bibliotecile altora!*
    *a sunat melodramatic, nu?`.`*

  3. Omg! :)) Cred că e cel mai lung video cu bookshelf tour pe care l-am văzut până acum! Foarte frumoase cărţile. Ai din toate genurile câte ceva😀. Eu mă gândesc cu groază cum o să avem bibliotecile peste câţiva ani :)).

    1. Nu m-ar mira sa fie cel mai lung :)) Era si mai lung, dar am mai taiat din el >.< Si inca nu-s toate, mai am 50 si la bunici😄 Si eu ma gandesc cu groaza ( mama ce sa mai zic😛 )

Lasă un răspuns

