Owl Post #51

Au trecut aproape trei saptamani de la ultima mea postare de acest gen😀 Am incercat sa mai temperez oarecum achizitionarea de carti noi. Am deja destule si o sa ajung iar sa nu mai am unde sa le pun :))

De pe Okian mi-am luat On Dublin Street de Samantha Young

De la Claudiu am cumparat Release Me de J. Kenner si The Shadow Girl de Jennifer Archer

Tot de pe Okian am luat Middlemarch de George Eliot si The English Poems of John Milton

De Paste am primit Moarte pe Nil, Planeta Maimutelor, Legaturi Primejdioase si Prabusirea Casei Usher si alte povestiri

Tot de Paste am primit Orasul Ingerilor Cazuti de Cassandra Clare

De la Elefant am luat Violonista, Misterele Berlinului si Flashforward.

Voi ce ati mai adaugat in biblioteca?


2 thoughts on “Owl Post #51

  1. Eu deocamdată aștept bookfest-ul. Am câteva cărți pe care mi le doresc de ceva timp și mă gândesc că acolo le voi găsi ceva mai ieftin. Abia aștept😀

  2. oh, da mă așteptam la ceva de genul acesta din partea ta..păi eu am găsit pentru prima data la noi în orășelul fermecat , la un supermarket cărțile de la jurnalul național și evident am profitat și eu de două titluri, pentru că, exact când le-a adus s-au vândut ca pâinea caldă, vânzătoarea mea preferată a spus că cineva a luat din prima 25 de titluri dintre care și eliade, eu mi-am luat intrusul și principele , plus libertatea cu două cărți …oricum s-au vândut toate firar ..la prețul de șase lei e logic să se vândă..

Lasă un răspuns

