Intrebare pentru voi: Fanfiction

Yep, cam asa sunt eu acum. Foarte plictisită… ( pentru cei care nu au văzut serialul Sherlock, remarca se referă la momentul în care faimosul detectiv este plictisit și începe să tragă în perete cu pistolul lui John ). Ținând cont că nu am un pistol ca să trag în pereți, a trebuit să găsesc metode ceva mai constructive ca să îmi alung plictiseala… metoda de moment este cititul fanfic-urilor. Da, foarte ciudat, nu am chef să citesc romane, dar am chef să citesc fanficuri. Probabil acest lucru se datorează faptului că în majoritatea cazurilor sunt mai scurte și mă reîntâlnesc cu anumite personaje de care îmi este dor.

Întrebarea mea este: citiți fanfiction? Dacă da, din ce fandomuri? Si, aveți fanfic-uri preferate?


3 thoughts on “Intrebare pentru voi: Fanfiction

  1. Hmm, fic-urile mele preferate, in afara de ale tale😛, sunt din fandom-ul The Elder Scrolls. http://www.fanfiction.net/s/4726721/1/The-Neveragaine <- Nu pot sa-ti spun cat am ras la asta! Dar s-ar putea sa fie nevoie sa fi jucat Morrowind ca sa "simti" atmosfera.
    http://www.fanfiction.net/s/2426308/1/The-King-And-I <- In asta mi s-a parut extraordinar personajul principal, Morgiah, o printesa rece, neutra, manipulativa, geniala (la propriu), insetata de cunoastere.
    Si apoi mai e Wishing You Weren't Here (http://www.fanfiction.net/s/6377308/1/Wishing-You-Weren-t-Here) pe care il stii. :))))
    Mai erau si altele, dar le-am uitat D:

  2. si eu sunt in aceeasi situatie ca si tine zilele astea. Fandowmuri preferate Twilight (probabil ca cele din aceasta categorie sunt mai bine scrise, multe din ele) si mai nou Vampire Diaries since I am a huge Klaroline fan and it’s going to end on Friday….Am fanficuri preferate mai ales Twilight, dar majoritatea au fost publicate lunile astea sau sunt in curs de publicare. Mi-ar fi placut sa citesc fanficuri August Rush, dar nu prea sunt. Am citit foarte multe Gilmore Girls…deci mai ales dupa seriale.

  3. la mine stii :))Cele din The hobbit sunt fan fic-urile mele favorite mai ales cele Thilbo(pentru care stau noaptea treaza).Sherlock recunosc am vrut sa citesc dar nu am inceput din cauza faptului ca am zis ca o sa ma capteze prea tare si vin tezele si nu am timp acum sa fiu captata:))

Lasă un răspuns

