Bookfest 2013 ( aka Owl Post #52 )

Oh da! Da! Da! DA! Pe cat de mult ma plangeam cu ceva luni in urma ca am fost total dezamagita de Gaudeamus, pe atat de mult mi-a placut Bookfest ( desi traficul a fost de cosmar ). Sincer, daca sunteti in/din Bucuresti si aveti posibilitatea, dati o fuga pana la Romexpo. Nu veti fi dezamagiti! Reducerile – cel putin la unele edituri, Rao m-a dezamagit rau de tot, iar Polirom si Humanitas au fost ca de obicei mai presus de toti si toate si au avut reduceri de doua parale – sunt extraordinare. Leda a avut preturi extraordinare, la Litera am vazut reduceri si de 50%, editura Trei a fost si ea in top ( desi nu am cumparat nimic de la acel stand ), iar colectia Paladin de la editura Art arata superb!

– De la Polirom am luat Poveste pentru timpul prezent de Ruth Ozeki pe care o vroiam de cand au anuntat-o cei de la editura pe site. Sunt foarte curioasa cum este.

– Am gasit Viata ca un joc de crochet la 10 lei ( O_O inca nu imi vine sa cred ) si Istorii de caz de Kate Atkinson la 7 lei la standul Leda

– Tot la standul Leda am gasit volumele I si III din Legendele Clanului Otori cu 5 lei ( O_O  Inca un volum si voi putea si eu sa citesc in sfarsit The Harsh Cry of the Heron pe care am primit-o cadou in urma cu vreo 4 ani si care este sequelul acestei serii :)) )

– De la editura Art ( colectia Paladin ) am luat Postasul de David Brin ( a fost ecranizata cartea, avandu-l pe Kevin Costner in rolul principal ). Am oscilat intre aceasta si Mitago, insa pana la urma am ramas cu Postasul, n-as putea sa spun exact de ce

– De la Nemira am luat Sentimentul unui sfarsit de Julian Barnes pe care o vroiam de ceva vreme

– De la Litera am luat Ecouri din Trecut de Diana Gabaldon ( Fun Fact: cand am trecut pe langa standul celor de la Carturesti am vazut aceasta carte in engleza, insa fiind destul de scumpa am zis pas. Dupa 5 minute am vazut-o la standul celor de la Litera in romana si am decis ca daca acesta nu este un semn ca trebuie sa o am atunci nu stiu ce este )

Ati fost la Bookfest? Cum vi s-a parut? Ce carti noi ati adaugat in biblioteca?

P.S. Noi achizitii pre-Bookfest de pe Okian

– The Book Thief de Markus Zusak

– A study in Sherlock ( mai multe short stories scrise de diferiti autori. Sincer, cum as fi putut eu sa rezist cand unul dintre acesti autori este Neil Gaiman. I mean, Neil Gaiman and Sherlock Holmes? What could possibly be better than that? )

– The Mystery of Edwin Drood de Charles Dickens ( Doctor Who I blame you for this one )

– The Diary of a Young Girl de Anne Frank ( de nu stiu cand o vroiam, iar reducerea a fost geniala )

– Fragile Things de Neil Gaiman ( Short Stories FTW )

– The Winter Ghosts de Kate Mosse ( ador cum scrie aceasta autoare, este absolut geniala )

– La un schimb de carte am primit Apocalipsa 2012 si Despartirea


9 thoughts on “Bookfest 2013 ( aka Owl Post #52 )

  1. Și eu mi-am luat „Poveste pentru timpul prezent”, de la bookfest😀 Abia aștept să o citesc. Eu am fost putin dezamagita ca nu au fost si cei de la tritonic, as fi vrut o carte si de la ei, dar asta e, ce sa-i faci?
    Da’ stiu ca tu cumperi carti, nu gluma😛
    Lectura placuta😀

  2. Buna!Viata ca un joc de crochet ti-ai luat-o la Fantasy Hour?Maine ma duc si eu la Bookfest si vrea sa imi iau Jurnalele lui Stefan si Destine la limite de la Epica sau Cercul secret:Despartiti.

    1. Viata ca un joc de crochet am gasit-o la standul cu carti la 5 si 10 lei. Era si la reducere la Fantasy Hour, dar varianta pe care am luat-o eu are coperta pusa pe invers asa ca era la 10 lei :))

Lasă un răspuns

