Book count conclusion: Seriously? @_@

Oameni buni am ajuns la doua concluzii:

1) Dupa cum a zis mai multa lume pe acest blog, sunt de-a dreptul incurabila.
2) Am destule carti cat sa imi deschid o biblioteca. Vorbesc serios! O biblioteca mica, de cartier  cred ca se poate face cu toate cartile pe care le am in biblioteca. Am stat sa le numar si am avut un mic ( mare soc ). Ca urmare am decis ca nu mai cumpar absolut nimic pana nu citesc macar 10% din cele necitite.

548 carti in afara colectiilor + 100 carti Adevarul verde + 12 carti Adevarul rosu

+ 20 carti Colectia Dumas + 4 carti colectia Sherlock Holmes + 56 carti Jules Verne

+ 12 ghiduri de calatorie + 28 carti Jurnalul National

= 780 carti

WHAT THE HELL WAS I THINKING?

( am pus mai jos si cateva poze mai recente )

Această prezentare necesită JavaScript.


14 thoughts on “Book count conclusion: Seriously? @_@

  1. :)) eu ma feresc de socul asta, pentru ca banuiesc ca am mai mult de 2000 de carti si nu vreau sa fac atac atunci cand le voi contabiliza. =)) ma rog, eu de mult am constatat ca sunt incurabila si nici nu mai incerc sa ma tratez. is ca fumatorii: imi accept viciul si incerc sa-i fac fata cu demnitate. =)) am si cate doua editii diferite ale aceleiasi carti, mai ales daca-mi place mult. sau am editii atat in limba romana, cat si in engleza (sau franceza). oricum, la mine cel putin, se explica: 1. lucrez in domeniu (ma rog, pe-aproape) si 2. cumpar carti de mult timp, deci au avut cand sa se adune. :))

    1. >2000 de carti? SUPER! Felicitari e tot ce pot spune! Mi se pare extraordinar! Eu incerc sa ma domolesc putin din lipsa de spatiu pentru ca daca nu mai imi iau inca un corp de biblioteca chiar nu mai am unde sa le pun. Si eu am cate doua editii diferite ale aceleiasi carti ( sau chiar cate 3, dar acest lucru e din cauza ca a treia editie e intr-o colectie. Exceptie face Stapanul Inelelor pe care il am in trei editii diferite pentru ca l-am vrut asa ). Pe mine cartile lui Marc Levy m-au facut sa incep sa cumpar carti si sa vreau sa imi fac propria biblioteca pe vremea cand eram in liceu. De atunci tot adun; cele mai multe au fost luate in ultimii 3 ani😀

      1. si eu am adunat o multime in ultimii 4-5 ani.😀 cum spuneam, as face atac de cord daca le-as numara, dar cu siguranta am ingrozit vreo 3-4 curieri in ultimii doi ani, pentru ca obisnuiesc sa-mi achizitionez foarte multe carti de pe librarii virtuale, dar nu ocolesc nici librariile clasice sau anticariatele. =))))

        si eu am problema spatiului. o simt extrem de acut si am in plan vreo trei corpuri de bilioteca, dar la capitolul asta povestea e… cam lunga.😀

  2. Ahaha …esti fenomenala :))) Dar m-ai pus pe ganduri. Cand ajung acasa, le voi numara si eu …chiar sunt curioasa cate am!!! Nu le-am numarat niciodata! Mai are rost sa iti mai spus…la cat mai multe?? :))

  3. Oh oh :)) Un numar imens :-„. Faci pe viitor un coffee book library shop :)). Poate pe viitor vei vinde unele carti pe care nu le vei considera extraordinare si in locul lor vei adauga altele😀. Asta ar fi singura metoda sa nu mai treci de numarul de 780 de carti :-„…

  4. Nu esti singura:))). Eu n-am stat sa le numar pe ale mele, dar 300 sunt sigur:))), tinand cont ca o suta si ceva fac parte dintr-o colectie. Uneori ma intreb ce-o sa fac cu ele, tinand cont cate sunt si vor mai fi.

Lasă un răspuns

