Owl Post #53: This came before Book Count Conclusion

Heya! Postarea aceasta ar fi trebuit sa apara inainte de Book Count Conclusion, dar aveam cateva carti pe la bunica si am vrut sa le recuperez inainte de a o posta. Acestea sunt ultimele mele achizitii ( hopefully for a while ) si sincer o sa stau departe de site-uri si alte cele pentru ca mi-am omorat destul de rau finantele cu Bookfest si comanda aceasta :))

– De la Editura Trei am luat Starters de Lissa Price si am primit cadou „Noapte Alba” de Asa Larsson

– La un schimb de carte am primit N-am mai visat de mult ca zbor de Taichi Yamada si The Same Sweet Girls de Cassandra King

Cu un voucher am luat de pe elefant:

– Orele indepartate de Kate Morton si Extrem de tare & incredibil de aproape de Jonathan Safran Foer

– Jocul Ingerului si Marina de Carlos Ruiz Zafon

Voi ce carti noi ati achizitionat luna aceasta?

 


3 thoughts on “Owl Post #53: This came before Book Count Conclusion

Lasă un răspuns

