Conclusion: Vlog and WordPress + Lista de lectura

Va multumesc mult pentru parerile voastre, mi-ati fost de foarte mare ajutor sa ma hotarasc🙂 Voi ramane pe wordpress in continuare ( vad ca majoritatea v-ati obisnuit sa ma vedeti pe aici si va place platforma ) si voi incerca sa fac si un vlog in limba romana ( sau macar cateva recenzii video de proba sa vad cum ma descurc ) de indata ce imi va trece durerea de gat ( numai eu putea sa racesc in prima zi de vacanta… tipic … ).

Lista de lectura pentru vara ( sunt curioasa daca reusesc sa le citesc pe toate😀 )

  1. Cazul Jane Eyre
  2. Ravensbruck
  3. Nu am mai visat de mult ca zbor
  4. Extrem de tare si incredibil de aproape
  5. Gradina Uitata
  6. Orele indepartate
  7. 1Q84
  8. Ziua cand au disparut porumbeii
  9. Nord-Vest
  10. Zile Birmaneze
  11. Marina
  12. Jocul Ingerului
  13. Poveste pentru timpul prezent
  14. Starters
  15. Viata ca un joc de crochet
  16. Postasul
  17. Oceanul de la capatul aleii
  18. The Citadel
  19. Fragile things
  20. Neverwhere

Voi aveti o lista de lectura pentru vara? Din ce carti este formata?


5 thoughts on “Conclusion: Vlog and WordPress + Lista de lectura

  1. Însănătoşire grabnică :*:*! Cam mică lista iniţială de lectură având în vedere că vroiai să iei tot la rând :>….însă sunt curioasă ce vei citi până la final :D:D…şi eu mi-am făcut o listă…o voi posta curând pe blog ^^…so little time so many books :D…

    Succes în continuare pe wordpress :D…ce e drept şi eu m-am obişnuit cu tine aici :D…parcă văd că peste jumătate de an iar o să te bată gândul să te muţi :))….

    Lectură plăcută!!! Summer is here ^-^.

    1. Mersi🙂 Acestea sunt doar pentru inceput. Daca le termin, fac lista noua😄
      S-ar putea sa ma bata iar gandul peste jumatate de an :)) Dar, aparent, raman pe loc de fiecare data.

  2. Heii.M-am intoors.Atat pe blogul meu,cat si pe cele pe care le citesc mereu😀 .Multa bafta cu vlogul ,dar nu uita sa ne mai si scrii ,din cand in cand😀 .Eu nu am inca o lista cu carti,dar lista ta suna foarte bine.Tot ce am citit din ea e : Extrem de tare si incredibil de aproape.(P.S.: e si film).
    E absolut geniala si filmul la fel ! Lectura placuta (:

  3. Ma bucur ca ai decis sa ramai pe WP. Abia astept si vlogul.
    Iar despre lista, foarte doarte draguta. As vrea si eu sa citesc cartea nr.4. Am vazut filmul si mi-a placut super mult. Sunt curioasa cum e cartea. Dar asa cum am promis, o las mai moale cu shoppingul :)))
    Lectura placuta!

Lasă un răspuns

