Nominalizare – A Bouquet Of Three Awards

Am primit o nominalizare foarte frumoasa pentru un premiu simbolic in blogosfera de la krisszu, Laurentiu si Oana, carora le multumesc foarte mult!

Ce trebuie sa facem daca suntem nominalizati? E relativ simplu:

  • sa se afiseze premiile simbolice
  • persoana care a fost nominalizata, la randul ei trebuie sa nominalizeze 15 bloguri pe care le frecventeaza si care considera ca merita
  • sa spuna 7 lucruri despre persoana sa, nestiute de cititori

Premiile sunt, dupa cum zice si denumirea in numar de trei ( colajul de mai jos este facut de Oana)
PicMonkey Collage

7 Lucruri despre mine ( voi incerca sa nu le repet pe cele de la Versatile Blogger Award )

  • Imi plac la nebunie serialele BBC-ului, mai ales Sherlock si Doctor Who.
  • Sunt de parere ca Moffat poate crea persoanje feminine puternice si interesante. ( cei care mi-au citit rant-ul stiu despre ce vorbesc )
  • Mi-e frica de inaltimi, insa as vrea sa fac bungee jumping.
  • Sunt de parere ca se face prea mare valva in jurul unor carti care nu merita acest lucru ( ex: Fifty shades sau Twilight )
  • Mi-ar placea sa am o bufnita.
  • Sunt ferm convinsa ca exista fantome.
  • … si extraterestrii, dar nu cei prezentati pe History Channel.

Dau aceasta nominalizare mai departe urmatoarelor bloguri: My weekly book, Amina Black, Peace.Love.Books, Rose-books, Secrets from books, From dawn to dusk, Noi și un blog, HocusPocusPreparatusBlog(us), Falling in love with books, Sayuki’s book blog, krisszuOana, Fantasy Books, Mythical Books. Stiu ca sunt doar 14 bloguri si probabil am uitat pe cineva, insa cum in ultimul timp n-am prea fost activa, nici nu am avut timp sa intru pe alte bloguri.


3 thoughts on “Nominalizare – A Bouquet Of Three Awards

Lasă un răspuns

