Owl Post #54: I Lied >.>

 

Mda… voucher pe elefant + book swap + reduceri la cărțile lui Neil Gaiman pe okian = I lied! Nu m-am putut abține și am mai comandat niște cărți. Am decis să fac rubrica aceasta în format video, ca urmare în cele doua filmulețe de mai jos am prezentat tot ce am cumpărat/primit nou luna trecuta. Îmi cer scuze de bâlbâieli și de întreruperi, se tot întâmpla una-alta așa că al doilea filmuleț a fost filmat în trei etape. Mai mult în primul video eram cam răcită și eram răgușită.

P.S. Videoclipurile au fost filmate înainte să termin Destine la Limita😄

 


2 thoughts on “Owl Post #54: I Lied >.>

  1. 1. Stiam ca nu te poti abtine, dar sunt geniale cartile despre al doilea razboi mondial, multe pe care nu le stiam, eu sunt in faza asta de acum vreun an si ceva .Dar iti recomand , daca vei reusi sa o gasesti 5 ani la Auschwitz pe mine m-a marcat aceasta carte , apoi ar mai fi carti pe care vreau sa le procur baiatul cu pijamale in dungi, jurnalul annei Frank , momentan citesc Se numea Sara si ea are legatura cu asta .

Lasă un răspuns

