Recenzie: Reactie in lant de Simone Elkeles

Când Luis mi-a zâmbit şi am simţit fiorul atracţiei, am intrat în panică. Nu-mi permit să las garda jos, iar un tip ca Luis e la fel de periculos ca Marco. Îmi dau seama de asta după felul cum surâde. Arată destul de inocent, dar nu mă păcăleşte el pe mine. Poate pe alte fete, dar nu pe mine…

Teoretic, Nikki are dreptate. Dar practic…

În viaţă, ea încearcă să se conducă după trei reguli: băieţii mint ca să-şi atingă scopurile, să nu te încrezi într-un băiat care îţi spune „te iubesc” şi să nu ieşi niciodată cu un tip din cartierul de sud al orăşelului Fairfield. Chiar dacă părinţii ei s-au născut în Mexic, Nikki, în calitate de fiică de doctor, are mai multe în comun cu vecinii săi din nordul oraşului decât cu colegii de şcoală din banda Latino Blood. Dar când îl cunoaşte pe Luis, este tentată să-şi încalce toate principiile.

Sunt conştient că am în mine o anumită doză de nebunie – plăcerea de a înfrunta pericolele… simt adrenalina curgându-mi prin vene – recunoaşte Luis. Pentru el, cea mai mare provocare cu care s-a confruntat vreodată este cum să o convingă pe Nikki să-i dea o şansă unui intrus din cartierul de sud, asta până să devină, la rândul său, ţinta noului lider al bandei Latino Blood.

Vor fi oare sentimentele sale pentru Nikki suficient de puternice pentru a-l opri să intre într-o lume întunecată şi brutală şi a trăi periculos tot restul vieţii?

Mic rezumat: La prima vedere, Luis Fuentes este cel mai cu capul pe umeri frate Fuentes. Nu are legături cu nicio banda, nu se droghează și vrea să ajungă în programul spațial NASA. Însă, aparentele sunt înșelătoare și de îndată ce se întoarce în orașul lui natal, este clar că legăturile lui cu banda Latino Blood sunt mult mai puternice decât crede oricine.

Nikki Cruz este exemplul clasic de fata din cartierul de nord; bogată, cu părinți importanți și cu reguli clare să nu se încurce cu băieții din sud, mai ales după ce Marco i-a frânt inima. Cu toate acestea de îndată ce îl vede pe Luis se simte atrasă de el. Să riște sau nu?

Citate: „Fairfield este casa noastră, ii răspunde Luis cu un rânjet obraznic. Si locul cel mai bun din lume ca să-ți întemeiezi o familie. N-aş fi deloc surprins dacă toți copiii noștri ar ajunge să studieze la liceul asta. Si recunoașteți, doamna P., că v-ar plăcea la nebunie.”

Recenzie: Up …. and down again! Sincer, după ce am citit Legile Atracției, aveam așteptări destul de mari de la acest volum, deoarece povestea Kiarei și a lui Carlos chiar mi-a plăcut. Însă, am fost profund dezamăgită. 300 de pagini din 377 nu se întâmplă nimic… nada… zip. Este doar o foarte mare tărăgănare care m-a plictisit la culme. Te vreau, nu te vreau, te iubesc, nu te iubesc, sincer le lipsea o margaretă personajelor pentru a completa jocul de du-te vino. Finalul s-a vrut a fi o răsturnare exploziva de situație, dar a fost defapt o mare dezamăgire mai ales că nu a venit cu nimic nou sau original în comparație cu celelalte doua volume.

Singurele momente când mi-a plăcut acțiunea cărții au fost cele în care s-ar reunit cei trei frați Fuentes și a apărut și Kiara. În rest, zero barat.

Nota mea: 5/10


5 thoughts on “Recenzie: Reactie in lant de Simone Elkeles

  1. Hmm, volumul doi mi-a plăcut şi mie. Mă aşteptam ca acesta să fie la fel de bun… Măcar mi-ai deschis ochii înainte de a comite o greşeală😀.
    Frumoasă recenzie!

  2. Si mie mi s-a parut tare slab volumul 3. Chiar ma asteptam la o intriga mai interesanta. Cel mai mult mi-a placut volumul 1, celelalte mi s-au parut doar variatiuni pe aceeasi tema, cu mici iesiri din schema in volumul 2. In rest, vorba ta, nada, zip. :)))

  3. O, ce notă micuţă.😦 Eu am citit doar primul volum şi mi s-a părut absolut superb!! O carte minunatăă! Şi credeam că seria continuă să fie la fel de bună, dar se pare că nu.😦

Lasă un răspuns

