Owl Post #55:

Phew! A mai trecut inca o luna si am reusit performanta sa nu adun la fel de multe carti cum am adunat luna trecuta. Unele au fost cadou, altele le-am cumparat si una a fost primita la schimb de carte.

IMG_20130808_180048

– De la Simona am primit la schimb „Firelight” ( sort of fantasy romance cu actiunea plasata in Londra )

– Nelipsitele ( in ultimul timp ) carti de Neil Gaiman: Oceanul de la capatul aleii ( superba carte, am adorat-o ) si Smoke and Mirrors

– In sfarsit, in sfarsit, in sfarsit, dupa cautari peste cautari am reusit sa fac rost de Cloud Atlas ( ce-i drept in engleza nu in romana )

– The Casual Vacancy de J.K.Rowling ( FINALLY!!! )

– Insomnia de Charlie Huston ( Sabrina, tu esti de vina pentru achizitia aceasta!😀 )

– Pax Romana ( cu 5 lei de pe libris, chilipir nu alta😛 )

– Regele Sobolan ( nu stiu de ce am luat aceasta carte, a fost un impuls de moment, chiar nu am idee cum este stilul autorului )

IMG_20130808_145103

De pe caaarti:

– Nick and Norah’s Infinite Playlist ( sort of companioana cartii Dash and Lily’s book of dares )

– Writing a novel ( imi plac cartile de genul acesta )

– The Immortal Rules de Julie Kagawa ( sunt tare curioasa in privinta ei… )

– Breakfast at Darcy’s de Ali McNamara ( coperta draguta, descriere draguta )

Voi ce ati mai achizitionat luna aceasta?


6 thoughts on “Owl Post #55:

  1. nu atat de multe precum tine . Am o intrebare cat de mare este biblioteca ta oficiala , sau de cate rafturi mai ai nevoie pentru atatea carti? Si dupa ce criterii iti alegi cartle atunci cand le achizitionezi si stiai ca din cauza ta am sa imi cumpar resistance razboiul nostru?
    Imi par geniale cartile tale , iubesc rubrica asta , ador sa vad ce noutati iti invadeaza spatiul personal.

    1. Biblioteca mea oficiala este formata din doua corpuri de biblioteca pe inalt ( cred ca au 60 cm latime ) cu cate 5 rafturi fiecare, unul cu 4 rafuri, un corp de biblioteca mai scund, dar mai lat ( aprox 90 cm latime ), un dulapior de haine transformat in biblioteca ( doua rafturi aprox 70 cm latime cu carti puse pe ambele randuri ) si trei rafturi in biblioteca parintilor😄 In mare le aleg dupa descriere sau recenzii favorabile sau autori preferati. Ma bucur😄

  2. Spre rusinea mea nu am citit nimic de Neil Gaiman. Mersi de recomandare, voi pune Oceanul de la capatul aleii pe urmatoarea lista de cumparaturi! Lectura placuta!😀

  3. Eu am citit seria darkest london, firelight fiind primul volum din trei aparute. Partea fantasy e chiar foarte misto dar e semi erotica. Cel mai mult mi.a placut volumul doi pana acum. Sper sa ti placa si tie.

Lasă un răspuns

