O Lunga Pauza + Owl Post #56

 

Imi cer mii de scuze ca am disparut aproape toata vara ( pot sa va mituiesc cu niste fursecuri ca sa ma iertati? ). Am fost plecata destul de mult timp si internetul a lasat de dorit in zonele unde am fost. Asa ca am preferat sa iau o pauza mai lunga decat sa ma bat cu internetul pentru a posta fara prea multe batai de cap. De asemenea am fost intr-o pasa mai creativa si in loc sa citesc am preferat sa scriu. Insa, am vreo trei recenzii care isi asteapta randul sa fie postate ( Tolkien: A Biography, Mare Tranquilitantis si Printesa si Goblinii ) asa ca sper ca in viitorul foarte apropiat ( adica saptamana viitoare ) sa ma intorc cu forte proaspete.

Mai jos va voi prezenta cartile pe care le-am acumulat in cele doua luni de pauza ( august + septembrie ). Nu sunt prea multe, dar dupa cum am spus am fost plecata asa ca din fericire nu am prea avut timp nici sa cumpar carti ( si asa s-au adunat cu duiumul in biblioteca ).

IMG_20130923_131137

 

– The Cuckoo’s Calling de Robert Galbraith aka J.K.Rowling

– Minunea de R.J.Palacio

– Mare Tranquilitantis de Katja Millay ( oferita de libraria online Libris )

– Cianura pentru un suras de Rodica Ojog-Brasoveanu

– Printesa si Goblinii de George MacDonald ( mai multe detalii despre aceasta carte vor aparea in recenzie😄 )

– Imblanzirea unui print de Mary Jo Putney

IMG_20130923_131200

– Changeless si Soulless de Gail Garriger

– Padurea Norvegiana de Haruki Murakami

IMG_20130923_131219

– Inferno de Dan Brown ( practic e a mamei, nu a mea )

IMG_20130926_175200

– Buna seara, Melania; 320 de Pisici Negre; O toaleta a la Liz Taylor de Rodica Ojog-Brasoveanu

Voi ce ati mai adaugat in biblioteca in ultimul timp?


Lasă un răspuns

